افتتاح نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی‌خط «آبانگان» در موزه رضاعباسی – خبرگزاری تیکا | اخبار ایران و جهان

افتتاح نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی‌خط «آبانگان» در موزه رضاعباسی - خبرگزاری تیکا | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تیکا، نمایشگاه گروهی خوشنویسی و نقاشی‌خط با عنوان «آبانگان» روز جمعه ۴ آبان ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در نگارخانه این موزه افتتاح می‌شود. در این نمایشگاه ۴۰ اثر با تکنیک‌ها و خطوط مختلف از جمله نستعلیق، شکسته، ثلث، معلی و سفیر به نمایش در خواهد آمد.

اساتید برجسته‌ای همچون سیف الله اسفندیار، محمود سروش‌نیا، کوروش مظفربیگی و جمعی از هنرمندان نام‌آشنا از جمله اعظم آزادیخواه سلیمی، مریم اکبری، صدف انتظارشبستری، اکرم باقری، محمدبخشی زاده، ساناز تقی پور و دیگر هنرمندان مطرح کشور در این نمایشگاه آثار خود را به نمایش خواهند گذاشت.

این نمایشگاه با تلاش آکادمی هنری پژوهشی «نقطه الف» و با مدیریت هنری محمد بخشی‌زاده و نمایشگاه‌گردانی مریم اکبری و مهرنوش روزبهانی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به هنر خوشنویسی می‌توانند تا ۹ آبان ماه، همه‌روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۶ به نشانی تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، پلاک ۸۹۲، موزه رضا عباسی مراجعه و از این نمایشگاه بازدید کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتتاح نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی‌خط «آبانگان» در موزه رضاعباسی – خبرگزاری تیکا | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتتاح نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی‌خط «آبانگان» در موزه رضاعباسی – خبرگزاری تیکا | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.