سومین جشن تیکا سینمای ایران در ایلام برگزار می‌شود

سومین جشن تیکا سینمای ایران در ایلام برگزار می‌شود

تیکا/ایلام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: سومین جشن تیکا سینمای ایران در ایلام برگزار می‌شود.

«علی هلشی» با اشاره به برگزاری دو دوره آیین تیکا سینمای ایران در استان ایلام، اظهار کرد: امسال نیز جشن تیکا سینمای ایران با حمایت سازمان سینمایی به منظور تکریم و قدردانی از زحمات اهالی سینما در استان‌ ایلام برگزار خواهد شد.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های بارز جشن تیکا سینمای ایران در استان‌ها، تقویت روابط بین هنرمندان عرصه سینما و توجه به سینماگران استانی است.

هلشی تصریح کرد: امسال فعال‌ترین سینماگران استانی در بخش‌های کارگردانی، بازیگری، فیلمنامه‌نویسی، فیلمبرداری، مستند، انیمیشن، فیلم کوتاه، مدرس سینما، سینمادار استانی، مؤسسه تولید فیلم و توسعه‌دهنده زیرساخت‌های سینمایی و چندی دیگر از اهالی سینما تجلیل می‌شوند.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، چندین کارگاه در حوزه فیلم‌کوتاه و عکاسی با حضور اساتید برجسته استان به مناسبت سومین جشن تیکا سینمای استان در انجمن سینمای جوانان استان ایلام در حال برگزاری است.

به گزارش تیکا و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در پایان با دعوت از همه سینماگران و فعالان عرصه سینمایی در استان برای حضور در سومین جشن تیکا سینمای ایران در استان ایلام، گفت: این مراسم در روز سه‌شنبه ۱۷ مهرماه از ساعت ۱۶ در سالن سینما فرهنگ شهر ایلام برگزار می‌شود.
پایان خبر تیکا

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سومین جشن تیکا سینمای ایران در ایلام برگزار می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سومین جشن تیکا سینمای ایران در ایلام برگزار می‌شود"، کلیک کنید.