طرز کار اسپرسو ساز نوا 148

مدل 148 با طراحي عالي يك دستگاه پر قدرت و كاملاً كاربردي براي مصارف خانگي و يا كافه هاي كوچك است. 148 با قدرت بخار 15 بار يك قهوه ساز و اسپرسو ساز قوي محسوب مي شود. اسپرسو خارج شده از اين دستگاه با كرماي عالي نشان دهنده ي قدرت بسيار خوب نوا 148 است و کلا خرید قهوه ساز نوا انتخابی هوشمندانه است.

نوا 148 مجهز به نازل توليد بخار و آب جوش است كه از آن براي تهيه كاپوچينو و كف شير و انواع نوشيدني‌هاي گرم استفاده مي‌شود. در مدل نوا 148 نازل بخار قابل چرخش طراحي شده است كه استفاده از آن را ساده كرده است. ظاهر متفاوت و جذاب، اين مدل را از مدل هاي قبلي متمايز مي‌سازد. بدنه نوا 148 از استيل مات و پلاستيك ساخته شده كه زيبايي آن را دو چندان كرده است. همچنين ظرفيت آب

بيشتر نسبت به مدل هاي پيشين از مزيت‌هاي اين مدل از نوا است. نوا 148 نيز مانند نوا 139 و 140 داراي دو فيلتر قهوه تك و دوبل است كه شما مي‌توانيد از آنها استفاده كنيد.

مشخصات اسپرسو ساز مدل 148

ابعاد

 240 × 330 × 370 سانتی‌متر

وزن دستگاه

 6.5 کیلوگرم

فشار بخار

 15 بار

جنس بدنه

 استیل ضد زنگ

توان  دستگاه

 1250وات

سیستم ایمنی

سیستم خاموشی خودکار

گارانتی

ارسال رایگان, دارد, گارانتی سالم بودن و اصالت کالا

تعداد نازل قهوه

 1 عدد

حجم مخزن آب

 1.2 لیتر

ویژگی:

وزن این دستگاه نیز بسیار سبک می باشد و حدود 7 کیلو گرم می باشد.

مخزن آب به کار رفته در این دستگاه قهوه ساز ژاپنی دارای حدود 1.2 لیتر گنجایش می باشد. دستگاه اسپرسو ساز نوا مدل 148 همچنین دارای سینی چکه گیر نیز می باشد. با توجه به این که این دستگاه مناسب برای استفاده در منازل نیز می باشد

طول سیم به کار رفته در این دستگاه اهمیت دارد، طول سیم تعبیه شده در این دستگاه قهوه ساز حدود یک و نیم متر می باشد بنابراین به راحتی می توان آن را در هر جای منزل و یا اداره قرار داد. این دستگاه قهوه ساز بی نظیر دارای دو فیلتر تک و دوبل نیز می باشد.

کارکرد:

بعد از استفاده بخار دستگاه شروع به سرد شدن می کند که بعد از چند ثانیه در صورت خاموش نکردن دستگاه مجددا دما افزایش می یابد .

اسپرسوساز آبِ جوش را با فشار خیلی زیاد از بین دانه‌های قهوهٔ آسیاب شده ریز می‌گذراند. قهوه اسپرسو غلیظ‌تر از قهوه‌های دیگر بوده را خارج می کند و نوش جان کنید.

اسپرسوساز مجهز به صفحه گرم نگهداره فنجان است که به شما کمک می‌کند تعداد بیشتری فنجان قهوه را پیش گرم کنید و از نوشیدن یک فنجان اسپرسو خوب لذت ببرید.

در این دستگاه از بویلر و پمپ آب قویتری استفاده شده است که بر روی درجه حرارت قهوه خروجی و همچنین بخار آب تاثیر گذار است. اسپرسوساز نوا 148 مناسب مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است .

نحوه سفارش و خرید

شما عزیزان می توانید برای سفارش این محصول و سایر محصولات، از طریق تماس تلفنی و هم چنین ثبت سفارش از طریق سایت این محصول را درب منزل با ارسال رایگان در تهران تحویل بگیرید. هم چنین ارسال به سراسر کشور با تیپاکس انجام می گردد و هزینه ارسال برعهده مشتری است.

ما در نمایندگی نوا، برای مشتریان عزیزی که از سایت ما خرید می کنند، خدمات پس از فروش و تعمیرات داریم، هم چنین ضمانت اصالت کالا و کیفیت آن را ضمانت می کنیم.e1402/01/21

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طرز کار اسپرسو ساز نوا 148" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طرز کار اسپرسو ساز نوا 148"، کلیک کنید.