آب شرب ۴۵۵۰ نفر در شهر باغملک و روستای کلدوزخ ایذه پایدار شد

آب شرب ۴۵۵۰ نفر در شهر باغملک و روستای کلدوزخ ایذه پایدار شد

تیکا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: با اقدامات صورت گرفته برای تداوم خدمات‌رسانی به مشترکین در شهرهای استان، ۴ هزار و ۵۵۰ نفر در شهر باغملک و روستای کلدوزخ ایذه از نعمت آب شرب بهداشتی و پایدار بهره‌مند شدند.

صابر علیدادی در گفت و گو با تیکا در خصوص جزییات اقدامات انجام شده به منظور پایداری آب شرب مردم استان در تابستان سال جاری در شهر باغملک و روستای ایذه اظهار کرد: در باغملک با اصلاح خط اصلی انتقال آب شهر به طول ۱۰۰۰ متر، از میدان جانبازان به طرف پل درویشان حدود ۴۰۰۰ نفر از مردم شهر باغملک و شهرک درویشان از آب پایدار بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی پروژه ۵ میلیارد تومان بوده است، افزود: با اجرای این پروژه اهالی شهرک درویشان باغملک و روستای چال محمدحسین از آب پایدار و بهداشتی و با کیفیت بهره‌مند شدند.

علیدادی در خصوص پایداری آب شرب روستای کلدوزخ ایذه عنوان کرد: با اجرای شبکه توزیع آب در ۹ خیابان روستای کلدوزخ ایذه ۵۵۰ نفر ساکن در این روستا از آب شرب بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: در عملیات اجرای شبکه توزیع روستای کلدوزخ ایذه ۴ هزار متر شبکه توزیع و انشعابات آن با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان احداث شد.

پایان خبر تیکا

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آب شرب ۴۵۵۰ نفر در شهر باغملک و روستای کلدوزخ ایذه پایدار شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آب شرب ۴۵۵۰ نفر در شهر باغملک و روستای کلدوزخ ایذه پایدار شد"، کلیک کنید.