مشارکت بالای مردم شوشتر در مرحله دوم انتخابات/ کمبود تعرفه وجود ندارد

مشارکت بالای مردم شوشتر در مرحله دوم انتخابات/ کمبود تعرفه وجود ندارد

تیکا/خوزستان فرماندار شوشتر با اشاره به آمار بالای مشارکت مردم، گفت: موارد خاص و جدی تخلف وجود نداشت و تنها موارد کوچکی وجود داشت که با تذکر حل و فصل شد.

سیدمحسن سیدموسوی در گفت‌وگو با تیکا، اظهار کرد: ۱۹۹ شعبه در شهرستان وجود دارد که ۱۴۱ شعبه ثابت و ۵۸ شعبه سیار هستند. در مجموع در هر شعبه ۱۷ نفر و مجموعا ۳ هزار و ۴۰۰ نفر عوامل اجرایی فرآیند انتخابات را برگزار می‌کنند.

وی در خصوص تعرفه‌های رای، گفت: مدام در حال رصد وضعیت تعرفه‌های رای هستیم و کمبودی وجود ندارد و اگر جایی با کمبود مواجه شود پیش از ایجاد مشکلی، تعرفه به اندازه کافی توزیع خواهد شد.

فرماندار شوشتر با اشاره به مشارکت پررنگ مردم در انتخابات، گفت: مشارکت این مرحله از انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نسبت به مرحله اول که هفته گذشته برگزار شد پررنگ‌تر بود.

سیدموسوی با اشاره به موارد تخلف عنوان کرد: موارد خاص و جدی در خصوص تخلف وجود نداشت و تنها موارد کوچکی وجود داشت که با تذکر حل و فصل شد.

وی با توصیه به مردم برای مشارکت گفت: از شهروندان درخواست می‌شود که در زمان باقی مانده در انتخابات شرکت کنند و در تعیین سرنوشت کشور خود سهیم شوند و هم‌دیگر را به مشارکت تشویق کنند.

پایان خبر تیکا

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشارکت بالای مردم شوشتر در مرحله دوم انتخابات/ کمبود تعرفه وجود ندارد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشارکت بالای مردم شوشتر در مرحله دوم انتخابات/ کمبود تعرفه وجود ندارد"، کلیک کنید.