تخصیص3میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سالن ورزشی بانوان بیله سوار – خبرگزاری تیکا | اخبار ایران و جهان

تخصیص3میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سالن ورزشی بانوان بیله سوار - خبرگزاری تیکا | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تیکا، سیدحامد عاملی صبح چهارشنبه در نشست ویژه بررسی مسایل و پروژه های شاخص شهرستان بیله سوار در استانداری اردبیل اظهار کرد: تصویب اعتبارات لازم و جدیت دستگاه ها برای تکمیل و فعال سازی پروژه های بیله سوار مطالبه ما از مسیولان این شعهرستان است.

وی با تاکید بر تکمیل مرکز فنی و حرفه ای و سالن ورزشی بانوان این شهرستان خاطرنشان کرد: تلاش و همت دستگاه ها برای تکمیل، فعال سازی و اجرای پروژه های شهرستان بیله سوار از جمله مرکز فنی و حرفه ای، سالن ورزشی بانوان، منطقه آزاد تجاری و صنعتی، تجهیز بیمارستان، مسکن تیکا، راه سازی، تصفیه خانه شهری و روستایی و ایجاد ناحیه صنعتی جدید باید بیش از پیش تقویت شود.

استاندار اردبیل گفت: با توجه به نیمه کاره ماندن تعدادی از پروژه های شهرستان از سال های گذشته از جمله مرکز آموزش فنی وحرفه ای بیله سوار و جعفرآباد، تعیین تکلیف و تجهیز ساختمان تکمیل شده از سوی فنی وحرفه ای ضروری است.

عاملی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی سالن ورزشی بانوان بیله سوار که از سال 86 بلاتکلیف رها شده است، افزود: لازم است اداره کل ورزش و جوانان استان نسبت به فعال سازی و اجرای این پروژه اقدام کند که 3 میلیارد تومان اعتبار نیز برای ادامه اجرای این پروژه مصوب و اختصاص می یابد.

استاندار اردبیل با تاکید بر تکمیل پروژه های حوزه سلامت شهرستان بیله سوار، ادامه داد: باید تامین و تجهیز سی.تی.اسکن بیمارستان بیله سوار در دستور کار مسیولان این شهرستان باشد و در کنار آن مسکن متخصصان و ساختمان ستاد شبکه بهداشت این شهرستان نیز عملیاتی شود.

عاملی خواستار ورود جدی مدیران دستگاه های مرتبط برای اجرای پروژه ها و تعیین و اعلام زمان تکمیل این پروژه ها شد و بیان کرد: باید پیگیری و اجرای پروژه نیمه کاره مسکن تیکا بیله سوار و جعفرآباد از سوی راه و شهرسازی دنبال شود.

وی گفت: پیگیری و تکمیل بهسازی و روکش آسفالت روستای نقی قشلاقی به زیوه، اصلاح مسیرهای چهار خطه اودلو – انجیرلو و پروژه های راه شهرستان بیله سوار باید در اسرع وقت انجام شود.

استاندار اردبیل با اشاره به پروژه های حوزه آب و فاضلاب و تصفیه خانه شهری و روستایی بیله سوار نیز اظهار کرد: پیگیری و اجرای این پروژه ها باید از سوی آب و فاضلاب استان اردبیل مورد توجه باشد.

عاملی افزود: مسایل و نیازمندی های حوزه گمرک در زمینه تعیین تکلیف محوطه بلااستفاده، کمک به افزایش صادرات و رفع مشکلات مرتبط با شهرداری بیله سوار مورد تاکید بوده که نیازمند پیگیری مسوولان مربوط در گمرک و شهرداری بیله سوار است.

وی ادامه داد: با توجه به ایجاد ناحیه صنعتی جدید در بیله سوار، تامین زمین به مساحت 100 هکتار و اجرای زیرساخت های لازم برای ایجاد صنایع فرآوری، ورود و پیگیری اجرا از سوی شرکت شهرک های صنعتی ضروری است.

استاندار اردبیل با یادآوری تامین زمین برای ایجاد منطقه آزاد تجاری و صنعتی در شهرستان بیله سوار گفت: با تامین زمین و تعیین تکلیف ساختار هیات مدیره منطقه آزاد، اقدامات بعدی انجام می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تخصیص3میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سالن ورزشی بانوان بیله سوار – خبرگزاری تیکا | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تخصیص3میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سالن ورزشی بانوان بیله سوار – خبرگزاری تیکا | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.