دسترسی به محتوای فلش در تلویزیون الیو

مشخصات تلوزیون الیو

تلویزیون 50 اینچ مدل 8430 محصول شرکت الیو می باشد که در ساخت آن از صفحه نمایش تخت، کیفیت تصویر Ultra HD – 4K و پنل با کیفیت A+ استفاده شده است. شاید برایتان سوال باشد که پنل A+ چیست؟ کارخانه ی تولید تلویزیون الیو از کیفیت A+ برای پنل ها استفاده می کنند تا مطمین شود که کاربر هنگام تماشای تصویر با مشکلاتی از قبیل  وجود لکه، پخش شدن نور یا رنگ در تصویر یا خراشیدگی یا ضربه دیدن پنل مواجه نخواهند بود؛ به طور کلی، پنل ها در درجه های A+، A، B یا C عرضه می شوند. +A در میان این مدل ها، بهترین است.

حالت صفحه ی نمایش تلویزیون الیو تخت یا فلت و از نسل LED می باشد. سایز صفحه ی نمایش 50 اینچی این تلویزیون اجازه می دهد تا از کیفیت فوق العاده ی نمایشگر آن لذت ببرید. این تلویزیون دارای کیفیت نسل جدید صفحه نمایش Ultra HD – 4K و رزولوشن 2160 × 3840 پیکسلی و نسبت تصویر 16:9 می باشد. بعلاوه نزخ بازسازی تصویر این محصول 700 هرتز در ثانیه می باشد؛ نرخ نوسازی به معنای سرعت به روزرسانی یک نمایشگر است.  به عبارتی دیگر، هر چند وقت یک بار و با چه سرعتی یک صفحه نمایش نوسازی می شود.  نرخ نوسازی به این معنا است که در هنگام روشن بودن یک نمایشگر، پنل آن در هر ثانیه چند بار نوسازی می شود.

این تلوزیون دارای تکنولوژی HDR10 بوده است که این امکان را فراهم می کند تا تصاویری با کنتراست بالا را مشاهده نمایید. فناوری HDR در تلویزیون ها جدید این امکان را فراهم می کند تا صحنه ها را با رنگ اصلیشان مشاهده نمایید و این سبب می شود صحنه هایی زنده و نزدیک به واقعی را نظاره گر باشید. کنتراست قوی در تصاویر سبب به نمایش در آمدن تاریک ترین رنگ مشکی و روشن ترین رنگ سفید خواهد شد و چنان تضاد بالا و در سطح عالی را ایجاد خواهد کرد که تمامی رنگ ها را می توانید به وضوح در میان صحنه ها بیابید.

دسترسی به محتوای فلش در تلویزیون الیو

یکی از قابلیت های تلوزیون 50 اینچی الیو، هوشمند (SMART TV) بودن این تلوزیون می باشد. نسخه سیستم عامل اندروید این تلویزیون 9.0 می باشد. شما می توانید از طریق تلویزیون اسمارت خود به اینترنت متصل شوید و به جستجو در میان صفحات اینترنت از جمله سایت   santamonicatvrepair.comبپردازید. امکان دسترسی به محتوای آنلاین، برنامه های کاربردی (Application) و ویدیدوها و فیلم های مختلف دنیایی از سرگرمی را در اختیارتان میگزارد و می توانید در اینترنت به راحتی و در صفحه ی بزرگتر از گوشی همراهتان گشت و گذار کنید.

این دستگاه 3 عدد پورت ورودی HDMI و 2 عدد پورت ورودی USB دارد و بعلاوه دارای ورودی کامپوننت، ورودی آنتن و خروجی صدا دیجیتال از نوع اپتیکال می باشد. در تلویزیون الیو 50 اینچی شما می توانید با استفاده از درگاه USB فیلم، عکس و موسیقی های خود را به نمایشگر انتقال داده و از آن لذت ببرید. بعلاوه این تلویزیون داری قابلیت PVR بوده یعنی شما می توانید برنامه و تصاویر تلویزیون را داخل فلش مموری یا مموری کارت ضبط کنید.

این محصول دارای 2 بلندگو 20 واتی بوده که توان هر بلندگو 10 وات می باشد. این مدل از تلویزیون الیو از پخش صدا با فرمت DOLBY  پشتیبانی می کند. تلویزیون 50 اینچی الیو دارای جدیدترین نسل گیرنده های دیجیتال بوده که کاربران می توانند تمام شبکه های تلویزیونی را از طریق گیرنده دیجیتالی DVB-T2 دریافت کنند

تعمیر تلویزیون الیو

امروزه تلویزیون یکی از پرمصرف ترین لوازم خانگی می باشد و بسیاری از مردم به دیدن تلویزیون عادت کرده اند.حال در مواقعی پیش می آید که به دلیل مواردی تلویزیون دچار خرابی میشود و دیگر قابل استفاده نیست.تعمیر تلویزیون الیو یکی از مواردی است که امروزه خیلی از مشتریان به دنبال آن هستند.اما قبل از هرچیز باید ایراد دستگاه مشخص شده و مشکل پیش آمد علت یابی شود.

تعمیرات تلویزیون  الیو داری اصول خاصی می باشد و نیازمند انجام توسط تکنسین های متخصص می باشد.شما میتوانید با تماس با کارشناسان ما و اعلام مشکل پیش آمده علت خرابی را متوجه شده و نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید.شرکت ما با بهره گیری از تکنسین های با تجربه شما را در این امر یاری می نماید.

امروزه به تلویزیون ها امکانات زیادی اضافه شده که کاربرد آن ها را برای ما گسترده کرده است. اضافه شدن پورت USB و امکان وصل کردن فلش به تلویزییون نیز یکی از قابلیت ها به شمار می آید. با وصل کردن فلش به تلویزیون می توانیم اطلاعات روی فلش که حاوی عکس، ویدیو یا موزیک است را از طریق تلویزیون مشاهده کنیم. وصل کردن فلش به تلویزیون نکاتی دارد که باید هنگام اتصال آن ها را رعایت کنیم. در اینجا به مرور این نکات و آموزش وصل کردن فلش به تلویزیون خواهیم پرداخت.

پس از اتصال USB به تلویزیون، با فشردن دکمه Input/Source به منوی حافظه جانبی رفته و اطلاعات روی فلش را مشاهده کنید. در برخی از تلویزیون های هوشمند برای دیدن هر کدام از انواع فایل ها باید به دسته بندی مربوطه (عکس، ویدیو و یا موزیک) رفته تا بتوانید محتوای آن را مشاهده کنید.

با وصل کردن فلش به تلویزیون برنامه مورد علاقه خود را ضبط کنید

با اتصال فلش به تلویزیون و رفتن به منوی ضبط کردن یا Record میتوانید برنامه مورد علاقع خود را بر روی فلش ضبط کرده تا در زمان مناسب آن را مشاهده نمایید. در شرایطی که تلویزیون شما هوشمند باشد می توانید زمان شروع و پایان ضبط را مشخص کنید و خانه را با خیال راحت ترک کنید.

چرا تلویزیون اطلاعات فلش را نشان نمی دهد؟

ممکن است پس از اتصال USB به تلویزیون، اطلاعات ومحتوای فلش به شما نمایش داده نشود؛ این مشکل دلایلی دارد که در اینجا به شما خواهیم گفت. بنابراین اگر تلویزیون شما اطلاعات فلش را نمایش نمی دهد موارد زیر را بررسی کنید:

1.قدیمی بودن درگاه و پشتیبانی نکردن از فلش مموری

یکی از دلایلی که ممکن است تلویزیون شما حافظه جانبی را شناسایی نکند این است که درگاه USB تلویزیون قدیمی است اما فلش مموری شما با درگاه است که در این شرایط خرید یک فلش مموری با درگاه USB 2.0 می تواند یک راهکار اقتصادی برای شما باشد.

2. پشتیبانی نکردن تلویزیون از نوع فرمت فلش مموری

این موضوع یکی از متداول ترین مشکلات بین کاربران است، در بسیاری از موارد خود تلویزیون پیغامی مبنی بر فرمت کردن دستگاه به شما نمایش می دهد و از شما اجازه می خواهد تا فلش مموری را براساس فرمت خود فرمت کند، توجه داشته باشید که فرمت از طریق تلویزیون باعث پاک شدن اطلاعات فلش مموری شما می شود. پس قبل از فرمت کردن فلش مموری، حتما از اطلاعات خود بکاپ بگیرید.

اگر تلویزیون نتوانست فلش مموری شما را فرمت کند، خودتان از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ تان باید آن را فرمت کنید.

3. پشتیبانی نکردن تلویزیون از فرمت فایل مورد نظر

گاهی اوقات فلش شما به درستی شناسایی می شود ولی محتوای مورد نظر شما در فلش نیست، این اتفاق زمانی رخ می دهد که تلویزیون شما از فرمت فایل پشتیبانی نکند. در این شرایط باید فرمت فایل را به وسیله کامپیوتر و یا لپ تاپ تغییر دهید.  آموزش های لازم برای تغییر فرمت فایل را می توانید در youtube.com مشاهده کنید .

برای وصل کردن فلش به تلویزیون، باید از چه فلشی استفاده کنیم؟

خرید فلش مموری مناسب باعث جلوگیری از آسیب دیدن تلویزیون شما می شود. این نکته را در نظر داشته باشید زمانی که فلش مموری شما برای مدت طولانی به تلویزیون متصل باشد، مشکلاتی همچون رایت پروتکت شدن یا سوختن فلش مموری به وجود می آید و اینجاست که انتخاب یک حافظه جانبی مناسب مهم می شود.

فلشی که برای اتصال به تلویزیون انتخاب و خریداری می کنید باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • مقاوم در برابر گرما /حرارت
  • مقاوم در برابر ضربه(ضد ضربه بودن)
  • مقاوم در برابر گردو خاک
  • مقاوم در برابر نوسانات برق
  • سرعت انتقال داده بالا : فلش مموری ها دارای سرعت خواندن و نوشتن متفاوتی هستند که هرچه سرعت آنها بالاتر باشد. اجرای داده ها روان تر و ساده تر اتفاق می افتاد و به اصطلاح افت فریم نخواهید داشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دسترسی به محتوای فلش در تلویزیون الیو" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دسترسی به محتوای فلش در تلویزیون الیو"، کلیک کنید.