افزایش پذیرش و جذب دانشجو در دانشگاه آزاد گرگان برای ششمین سال متوالی + نمودار

حجت الاسلام طاهری در گفت و گو با تیکا اعلام کرد؛

افزایش پذیرش و جذب دانشجو در دانشگاه آزاد گرگان برای ششمین سال متوالی + نمودار

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان از افزایش پذیرش و جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برای ششمین سال متوالی خبر داد.

حجت الاسلام سیدعلی طاهری رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری تیکا اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برای ششمین سال متوالی سیر صعودی دانشجو داشته و میزان افزایش جذب دانشجو نسبت به سال گذشته در نیمسال دوم تحصیلی بیش از 15 درصد است.

وی افزود: تغییر رویکرد های دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان به سمت دانشگاه کارآفرین در کنار آموزش، روند پذیرش و جذب دانشجو را در این دانشگاه چندین برابر کرده است. در سال 1397 تعداد دانشجو 9 هزار و 962 نفر بوده که با همدلی مثالزدنی از سال 1397 با جذب حداکثری و رشد قابل توجه مواجه شده و تعداد دانشجو در سال 1403 به 13 هزار و 700 نفر رسیده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان بیان کرد: این دانشگاه با داشتن امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی در مقایسه با سایر مراکز و موسسات آموزش عالی استان گلستان، در زمره دانشگاه های برتر استان به شمار می رود.

افزایش پذیرش و جذب دانشجو در دانشگاه آزاد گرگان برای ششمین سال متوالی

طاهری متذکر شد: دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان علاوه بر ماموریت های آموزشی تلاش دارد با گسترش رشته های دانشکده مهارتی و کارآفرینی و ایجاد آموزش های کوتاه مدت، در ارتقا و کارآفرینی دانشجویان و همچنین همکاری و تعامل با بخش صنعت در استان گلستان گام های موثری بردارد.

وی متذکر شد: اهمیت به نیروی کارآفرین و توجه به بخش صنعت در راستای کمک به اشتغال و تولید با وجود ظرفیت های منحصر به فرد استان گلستان می تواند نقش زیادی در پیشرفت صنعت استان داشته باشد.

عضو هییت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان تبیین کرد: شهرستان گرگان با توجه به موقعیت شهری و داشتن مراکز تولیدی و صنعتی، توانایی بالقوه برای نزدیک شدن صنعت و دانشگاه به یکدیگر دارد و باید با شناسایی نیاز های منطقه، ایجاد رشته های جدید و مهارتی و میان رشته های مختلف در راستای حمایت از ظرفیت ها و برنامه های آموزشی این دانشگاه حرکت کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش پذیرش و جذب دانشجو در دانشگاه آزاد گرگان برای ششمین سال متوالی + نمودار" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش پذیرش و جذب دانشجو در دانشگاه آزاد گرگان برای ششمین سال متوالی + نمودار"، کلیک کنید.