رهاسازی 2 هزار قطعه بچه ماهی تیلاپیا در استخر دانشگاه آزاد اشکذر/ پیش بینی برداشت 2 تُن ماهی

لازمی اعلام کرد؛

رهاسازی 2 هزار قطعه بچه ماهی تیلاپیا در استخر دانشگاه آزاد اشکذر پیش بینی برداشت 2 تُن ماهی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر اعلام کرد که 2 هزار قطعه بچه ماهی تیلاپیا در استخر پرورش ماهی دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر رهاسازی شد.

حسینعلی لازمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری تیکا اعلام کرد: در راستای عملیاتی شدن سیاست ها و ماموریت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر در زمینه کسب درآمد های غیرشهریه ای، عملیات رهاسازی بچه ماهی تیلاپیا در استخر پرورش ماهی در این دانشگاه آغاز شد.

وی عنوان کرد: به منظور بهره وری و استفاده بهینه از منابع موجود و جذب درآمد های غیرشهریه ای، نخستین مرحله از رهاسازی بچه ماهی تیلاپیا در استخر پرورش ماهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر انجام شد.

رهاسازی 2 هزار قطعه بچه ماهی تیلاپیا در استخر دانشگاه آزاد اشکذر/ پیش بینی برداشت 2 تُن ماهی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر افزود: ماهی تیلاپیا جزء ماهیان گرم آبی است که دوره پرورش آن از 120 تا 180 روز با دمای مطلوب 27 تا 30 درجه است و با توجه به شروع فصل بهار و گرم شدن دمای هوا، بیش از 2 هزار قطعه بچه ماهی تیلاپیای 15 گرمی در استخر 800 مترمکعبی پرورش ماهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر رهاسازی شده و پیش بینی می شود در پایان دوره پرورش(مهرماه) حدود 2 تُن ماهی برداشت شود.

لازمی ابراز امیدواری کرد که دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر با ظرفیت های فراوانی که در اختیار دارد بتواند گام های بلندی در راستای تحقق اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه بردارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رهاسازی 2 هزار قطعه بچه ماهی تیلاپیا در استخر دانشگاه آزاد اشکذر/ پیش بینی برداشت 2 تُن ماهی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رهاسازی 2 هزار قطعه بچه ماهی تیلاپیا در استخر دانشگاه آزاد اشکذر/ پیش بینی برداشت 2 تُن ماهی"، کلیک کنید.