پیش بینی قیمت دلار 23 اردیبهشت 1403 / ورود دلار به کانال 50 هزار تومان قوت گرفت؟

پیش بینی قیمت دلار 23 اردیبهشت 1403 / ورود دلار به کانال 50 هزار تومان قوت گرفت؟

ارها

پیش بینی قیمت دلار

پیش بینی قیمت سکه

خانه >

طلا و ارز

سارا صفاری

طلا و ارز

22 اردیبهشت 1403 16:30

کد مطلب: 910573

«تجارت نیوز» گزارش می دهد:

به گزارش خبرگزاری تیکا، تحلیلگران بازارهای مالی معتقدند بازارساز از رخدادهای سیاسی روزهای اخیر بیشترین بهره را برده و باعث رنج شدن قیمت دلار در هفته های گذشته شده است.

آنها پیش بینی می کنند، مادامی که موضوع توافقات و موضوعات کلان کشور سمت وسوی مشخصی بگیرد، دلار در محدوده فعلی نوسان خواهد داشت.

تجارت نیوز نوشت: قیمت دلار در شروع هفته با کاهش 500 تومانی در کف کریدور ششم نوسان داشت. معامله گران به حضور پررنگ بازارساز برای مهار قیمت اسکناس آمریکایی اشاره می کنند و می گویند، همین موضوع دلار را به کف حمایت کشانده و فعالان بازار نیز از ترس نقره داغ شدن در هفته های آینده تمایل چندانی به مبادله ندارند.

پیش بینی تداوم روند رنج برای دلار

تحلیلگران بازارهای مالی میل بازارساز را برگشت دلار به کریدور 50 هزار تومانی می دانند؛ آنها معتقدند این فشار سیاست گذار به سبب خبرسازی و خبردرمانی است و تلاش دارد دلار در روند نزولی قرار بگیرد.

طی روزهای گذشته، تلاش افزایشی های بازار رشد تقاضا بود اما فعلاً جو بازار بیشتر فروشنده است تا خریدار.

کارشناسان اقتصادی معتقدند نتیجه سفر رافایل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران هرچه بود، توانست به بازارهای مالی در کشور روند رنج دهد؛ آنها می گویند بازارها همچنان در ابهام هستند. کارشناسان پیش بینی می کنند، تا زمانی که سمت وسوی مذاکرات برجام به روشنی مشخص نشود، قیمت دلار روند نخواهد گرفت. معامله گران، فراز و فرودهای دلاری را ذات بازار و موضوعی عادی می دانند.

قیمت تتر 60 هزار تومانی شد

قیمت درهم روز شنبه با رقم 16 هزار و 410 تومان معامله شد و کاهش 210 تومانی پیدا کرد. قیمت تتر روی رقم 60 هزار و 950 تومانی ایستاد و با قیمت دلار تا حدودی برابر شد.

قیمت پوند انگلیس با 76 هزار و 210 تومان بسته شد و کاهش 300 تومانی داشت. یورو نیز با افت 300 تومانی روی رقم 65 هزار و 670 تومانی معامله شد.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار روز شنبه با رشد 100 تومانی بازگشایی شدند. اسکناس دلار با رقم 44 هزار و 879 تومان و حواله دلار با رقم 41 هزار و 904 تومان عرضه شد.

223225

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیش بینی قیمت دلار 23 اردیبهشت 1403 / ورود دلار به کانال 50 هزار تومان قوت گرفت؟" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیش بینی قیمت دلار 23 اردیبهشت 1403 / ورود دلار به کانال 50 هزار تومان قوت گرفت؟"، کلیک کنید.