منشور رسانه ای و عهدنامه فعالان فضای مجازی به زودی رونمایی می شود

منشور رسانه ای و عهدنامه فعالان فضای مجازی به زودی رونمایی می شود

تیکا/اردبیل معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با بیان اینکه دستگاه های فرهنگی برنامه های شاخص خود را برای سال جاری احصا و اعلام کنند، گفت: منشور رسانه ای و عهدنامه فعالان فضای مجازی به زودی رونمایی می شود.

رضا قاسمیان در نشست با مدیران دستگاه های فرهنگی استان اظهار کرد: اجرای برنامه های فرهنگی با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان، کاری قرارگاهی و نیازمند مشارکت همه است.

وی افزود: دستگاه های فرهنگی استان اردبیل برنامه های شاخص خود را برای سال جاری احصا و اعلام کنند و برای اجرای این برنامه ها هم به صورت متمرکز و با همکاری یکدیگر اقدام کنند تا تاثیرگذاری بالایی داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با تاکید بر توجه به تقویت موضوعات فرهنگی تاثیرگذار در جامعه از طریق فضاهای مختلف اطلاع رسانی اعم از مکتوب و مجازی ادامه داد: تقویت هویت ایرانی و اسلامی جوانان باعث افزایش مقاومت آنان در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان می شود.

به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل قاسمیان تصریح کرد: مشارکت اجتماعی در نهادینه شدن فرهنگ خیرخواهی دارای اهمیت بوده و مشارکت دستگاه ها در ترویج قدرشناسی و تمکین به قوانین اجتماعی از طریق فضاهای مختلف اطلاع رسانی و ارتباطی ضروری است.

وی اظهار کرد: در راستای سالم سازی فضاهای مجازی باید تولید و توزیع محتوا به صورت تخصصی و با مشارکت فرهیختگان و نخبگان استان اردبیل در دستور کار باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به تدوین منشور رسانه ای و عهدنامه فعالان فضای مجازی استان و رونمایی از آن در آینده نزدیک گفت: در این منشور، رعایت نکات مختلف در رابطه با مصالح و منافع استان اردبیل یادآوری شده و فعالان فضای مجازی را نسبت به اجرای آن دعوت می کند.

پایان خبر تیکا

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "منشور رسانه ای و عهدنامه فعالان فضای مجازی به زودی رونمایی می شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "منشور رسانه ای و عهدنامه فعالان فضای مجازی به زودی رونمایی می شود"، کلیک کنید.