به گزارش خبرگزاری تیکا، محمدیان با اعلام برنامه های تحولی و رویکردهای جدید این دفتر در سال جدید اعلام کرد: بنابر قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مصوبات نهادهای بالادستی، تقویت و توسعه سامانه های نظارتی در حوزه های مختلف تبلیغات تجاری در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد.
او در همین رابطه گفت: این دفتر برنامه هایی را برای تقویت نظام حکمرانی در زمینه تبلیغات در دستور کار خود قرار داده است که از آن جمله می توان به تدوین سند ساماندهی تبلیغات تجاری در فضای مجازی، تدوین دستورالعمل های نظارتی، تقویت و توسعه سامانه های نظارتی و رونمایی از سامانه جامع تبلیغات اشاره کرد.
محمدیان، ضمن اشاره به فراهم شدن زیرساخت های لازم و آمادگی این دفتر برای انجام وظایف و تکالیف قانونی خود، بر انجام فعالیت های تبلیغاتی در بستر قانون و از طریق کانون های آگهی و تبلیغاتی دارای پروانه معتبر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید و اضافه کرد: این دفتر آماده هرگونه همکاری نزدیک با فعالان تبلیغاتی در جهت توسعه کمی و کیفی تبلیغات کشور است و بر این اساس از همه دست اندرکاران تبلیغات کشور در حوزه های مختلف انتظار داریم که رعایت قانون و ضوابط و مقررات تبلیغاتی را هم چون گذشته، سرلوحه امور قرار دهند.
245245
آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وزارت فرهنگ، متولی همه عرصه های تبلیغاتی کشور است" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وزارت فرهنگ، متولی همه عرصه های تبلیغاتی کشور است"، کلیک کنید.