پذیرایی از 488 میهمان نوروزی در دانشگاه آزاد اصفهان

پذیرایی از 488 میهمان نوروزی در دانشگاه آزاد اصفهان

دبیر ستاد اسکان نوروزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) از حضور نزدیک به 488 میهمان نوروزی در روز های آغازین سال جاری در این واحد دانشگاهی خبر داد.

محمدرضا مولایی، دبیر ستاد اسکان نوروزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری تیکا از حضور حدود 488 میهمان نوروزی در قالب 90 خانوار در روز های آغازین سال جاری در این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد: واحد اصفهان(خوراسگان) در راستای اجرای بخشنامه ستاد اسکان نوروزی دانشگاه آزاد اسلامی و به منظور تامین آسایش، آرامش و فراهم ساختن روز هایی سراسر شاد و خاطره انگیز در دیار باشکوه نصف جهان برای میهمانان نوروزی با تشکیل ستاد اسکان و برگزاری جلسات متعدد و برنامه ریزی منسجم از 24 اسفند 1402 تا 12 فروردین ماه سال جاری، میزبان خانواده بزرگ استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی بود.

وی اضافه کرد: امسال در روز های ابتدایی تعطیلات نوروزی از 28 اسفندماه 1402 تا پنجم فروردین ماه 1403 شاهد بیشترین آمار درخواست اسکان از سوی همکاران دیگر واحد های دانشگاهی بودیم که با تمهیدات اندیشیده شده، وظیفه خدمت رسانی به میهمانان به بهترین شکل ممکن انجام شد.

دبیر ستاد اسکان نوروزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) عنوان کرد: امسال با تجهیز مجموعه مهمانسرای دانشگاه با ظرفیت 10 سوییت، سعی شد ساعات خوشی برای مهمانان فراهم شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پذیرایی از 488 میهمان نوروزی در دانشگاه آزاد اصفهان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پذیرایی از 488 میهمان نوروزی در دانشگاه آزاد اصفهان"، کلیک کنید.