بازدید 1/8 میلیون گردشگر از اماکن گردشگری و تاریخی طبیعی کرمانشاه/بالغ بر 168 هزار نفر در تاسیسات گردشگری رسمی اقامت کردند

بازدید 1/8 میلیون گردشگر از اماکن گردشگری و تاریخی طبیعی کرمانشاه/بالغ بر 168 هزار نفر در تاسیسات گردشگری رسمی اقامت کردند

وحید امیری در گفت وگو با خبرنگار تیکا کرمانشاه، اظهار کرد: از زمان آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون یک میلیون و 800 هزار گردشگر از اماکن گردشگری استان کرمانشاه بازدید کرده اند و ضریب اشغال تخت های مراکز اقامتی استان 88 درصد بوده است.

وی افزود: از 24 اسفند تا یازدهم فروردین ماه، سه هزار و 188 بازدید در حوزه میراث فرهنگی صورت گرفته که شامل تاسیسات اقامتی-پذیرایی، سرویس های بهداشتی و مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه تصریح کرد: 15 هزار و 206 بازدید در حوزه صمت و تعزیرات، یک هزار و 525 بازدید توسط بهداشت و هفت هزار و 600 بازدید توسط فراجا صورت گرفته است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: واحد اماکن نیروی انتظامی نیز به صورت مستقل 2 هزار و 32 بازدید انجام داده است.

امیری ادامه داد: در بازه زمانی مذکور، 61 هزار و 542 اقامت رسمی در اماکن گردشگری استان کرمانشاه صورت گرفته است، همچنین سطح اشغال اماکن غیررسمی استان 97 هزار و 743 اقامت است که شامل کمپ ها و مدارس می شود.

وی اضافه کرد: سطح اشغال مراکز اضطراری که در زمان پیک بارندگی فعال بودند، هشت هزار و 584 اقامت بوده و در مجموع میزان اقامت رسمی، غیر رسمی و اضطراری در استان 167 هزار و 869 نفر بوده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازدید 1/8 میلیون گردشگر از اماکن گردشگری و تاریخی طبیعی کرمانشاه/بالغ بر 168 هزار نفر در تاسیسات گردشگری رسمی اقامت کردند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازدید 1/8 میلیون گردشگر از اماکن گردشگری و تاریخی طبیعی کرمانشاه/بالغ بر 168 هزار نفر در تاسیسات گردشگری رسمی اقامت کردند"، کلیک کنید.