هواشناسی استان اردبیل هشدار زرد صادر کرد

هواشناسی استان اردبیل هشدار زرد صادر کرد

تیکا/اردبیل هواشناسی استان اردبیل هشدار هواشناسی سطح زرد صادر کرد که بر اساس آن هوای استان شاهد وزش تندباد موقتی، بارش باران و گاهی با رگبار و رعدوبرق همراه خواهد بود.

بر اساس این هشدار هواشناسی استان ادبیل (سطح زرد – شماره 2) که در تاریخ شنبه 11 فروردین  1403 از سوی مرکز پیش بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان منتشر شده است فعالیت سامانه بارشی گاهی توام با ناپایداری های فصلی و محلی از پدیده های مورد انتظار خواهد بود.

زمان شروع هشدار از عصر امروز شنبه 11 فروردین 1403 تا صبح یکشنبه 12 فروردین 1403 است.

وزش تندباد موقتی و بارش باران گاهی بصورت رگبار و رعدوبرق نوع مخاطره ای هشدار بوده و مناطق شمالی استان (شهرستان های پارس آباد، اصلاندوز، بیله سوار، گرمی و انگوت) منطقه اثر آن خواهد بود.

 احتمال خسارت به سازه های موقتی، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، احتمال برخورد صاعقه در دامنه کوه ها و احتمال جاری شدن رواناب و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی اثر مخاطرات هشدار است و همچنین به هم استانی ها توصیه می شود از توقف و اتراق در حاشیه رودخانه ها و بستر مسیل ها خودداری و از چرای احشام در دامنه کوه ها جلوگیری کنند.

پایان خبر تیکا

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هواشناسی استان اردبیل هشدار زرد صادر کرد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هواشناسی استان اردبیل هشدار زرد صادر کرد"، کلیک کنید.