معاون فرهنگی بنیاد شهید با خانواده شهیدان «فانی» و «مهدی برزوی» دیدار کرد

معاون فرهنگی بنیاد شهید با خانواده شهیدان «فانی» و «مهدی برزوی» دیدار کرد

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت فرا رسیدن 22 اسفندماه و هفته شهید با خانواده شهیدان «محمد جواد و محمد اسماعیل فانی» و « صادق و فخرالدین مهدی برزوی» دیدار کرد.

به گزارش تیکا، سید محمدصادق هاشمی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با مادر شهیدان «محمد جواد و محمد اسماعیل فانی»  جویای احوال مادر این شهیدان معزز شد و بر حل مشکلات ایشان تاکید کرد.
مادر شهیدان «محمد جواد و  محمد اسماعیل فانی» در این دیدار به بیان خاطراتی از فرزندان شهید خود و  فعالیت های انقلابی آنان در دوران رژیم طاغوت پرداخت.
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در دیدار با خانواده شهیدان «صادق و فخرالدین مهدی برزوی» نیز یاد و خاطره شهیدان مهدی برزوی را گرامی داشت و رسیدگی به حل مسایل آنان را مورد تاکید قرار داد.
مادر شهیدان «صادق و فخرالدین مهدی برزوی»  با تاکید بر ادامه راه سالار شهیدان امام حسین (ع) و راه شهدای هشت سال دفاع مقدس خواستار ادامه راه و مسیر شهدا شدند. 
«محمد اسماعیل فانی» سال 1346  متولد شد و سال 1362 در شرهانی مفقودالاثر شد. شهید «محمد جواد فانی» سال 1345 متولد شد و سال 1362 در منطقه هویزه عملیات خیبر به شهادت رسید.
«صادق مهدی برزوی»  سال 1344  متولد شد و سال 1362 در منطقه شوش عملیات بیت المقدس 2 به شهادت رسید. شهید «فخرالدین مهدی برزوی»  سال 1349 متولد شد و سال 1366 در  منطقه هویزه عملیات خیبر به شهادت رسید.
پایان خبر تیکا/ 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معاون فرهنگی بنیاد شهید با خانواده شهیدان «فانی» و «مهدی برزوی» دیدار کرد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معاون فرهنگی بنیاد شهید با خانواده شهیدان «فانی» و «مهدی برزوی» دیدار کرد"، کلیک کنید.