یاس دشمنان در پی حضور و مشارکت مردم پای صندوق‌های رای – خبرگزاری تیکا | اخبار ایران و جهان

یاس دشمنان در پی حضور و مشارکت مردم پای صندوق‌های رای - خبرگزاری تیکا | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تیکا، جامعه مهندسین صنعت و معدن استان سمنان برای اعلام حضور و دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات بیانیه‌ای را صادر کرد که متن آن به این شرح است:

انتخابات یکی از بزنگاه‌های خطیر است که ملت ایران همواره با حضور پرشور، متراکم و بانشاط خود بر عزت، اقتدار و آبروی ایران اسلامی افزوده و در مقابل جبهه دشمنان خبیث و پلید را مأیوس و منفعل ساخته است.

تاریخ ۴۵ سال گذشته نشان می‌دهد ملت عظیم‌الشأن ایران به رغم توطئه‌ها و حیله گری های زنجیره‌ای دشمنان، هیچگاه تحت تأثیر جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی آنان دچار خطاهای راهبردی و محاسباتی نشده و به ویژه در بزنگاه‌های حساس تاریخی با حضور کم نظیر در صحنه و میدان، اردوگاه دشمن را مقهور هوشمندی و هوشیاری خود ساخته است.

جامعه مهندسین صنعت و معدن استان سمنان ضمن اعلام حضور در انتخابات ۸ تیرماه و دعوت به مشارکت حداکثری آحاد جامعه در این عرصه تأثیر گذار انتخابات اعلام می‌دارد.

برگزاری انتخابات پیش رو با مشارکت حداکثری و حضور حماسی ملت ایران فصل نوینی در روند حرکت تکاملی و آرمانی انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور خواهد بود و به توفیق الهی آحاد ملت شریف و فهیم ایران با نصب العین قرار دادن وصایای جاودانه امام راحل (ره) و تاسی به شهیدان والامقام و تاریخ ساز بویژه سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی با لبیک به مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و درک عمیق شرایط حساس و سرنوشت ساز کنونی، حماسه حضور پرقدرت، همگانی و حداکثری خود در انتخابات ۸ تیرماه را میدان تولید قدرت برای ساختن ایران قوی و پشتوانه‌ای مقتدر برای دولت آینده قرار خواهد داد.

به گزارش تیکا، انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم تیر و جمعه همین هفته برگزار می‌شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یاس دشمنان در پی حضور و مشارکت مردم پای صندوق‌های رای – خبرگزاری تیکا | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یاس دشمنان در پی حضور و مشارکت مردم پای صندوق‌های رای – خبرگزاری تیکا | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.