پوشش زنده مراسم قرعه کشی مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶

پوشش زنده مراسم قرعه کشی مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶

مراسم قرعه کشی مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در مالزی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری تیکا، مراسم قرعه کشی مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال برگزاری است. در مراسم امروز امیر قلعه نویی، مهدی محمد نبی و مهدی خراطی از کشورمان حضور دارند.

مهدی مهدوی کیا به دعوت کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انجام قرعه کشی در سن حاضر شد که با تشویق امیر قلعه نویی و مهدی محمد نبی روبرو شد.

سیدبندی رسمی بازی‌های دور سوم مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا بر اساس جایگاه تیم‌ها در رنکینگ تیم‌های ملی  انجام می‌شود که در آخرین رنکینگ اعلامی تیم ملی فوتبال ایران در کنار تیم‌های ملی ژاپن و کره جنوبی در سید نخست قرار دارند.

سیدبندی قرعه‌کشی دور سوم مرحله مقدماتی به شرح زیر است:

سید یک: ژاپن، ایران و کره‌جنوبی

سید دو: استرالیا، قطر و عراق

سید سه: عربستان سعودی، ازبکستان و اردن

سید چهار: امارات، عمان و بحرین

سید پنجم: چین، فلسطین و قرقیزستان

سید ششم: کره شمالی، ‌اندونزی و کویت

با انجام قرعه‌کشی گروه‌بندی مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 به شرح زیر است:

گروه A: 

گروه B: 

گروه C:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پوشش زنده مراسم قرعه کشی مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پوشش زنده مراسم قرعه کشی مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶"، کلیک کنید.