پزشکیان: صادقانه به مردم خدمت کنیم/ باید در گفتار و عمل‌مان صادق باشیم

پس از مناظره دوم؛

پزشکیان: صادقانه به مردم خدمت کنیم باید در گفتار و عمل‌مان صادق باشیم

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از دومین مناظره انتخاباتی گفت: نقطه‌نظری که بنده دارم و در مناظره هم بیان کردم این است که اینکه باید صادقانه به مردم خدمت کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری تیکا، مسعود پزشکیان، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از دومین مناظره انتخاباتی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: نقطه نظری که بنده دارم و در مناظره هم بیان کردم این است که اینکه باید صادقانه به مردم خدمت کنیم.

وی با بیان اینکه باید بین گفتار و عمل خود صادق باشیم و باید در عمل هم آنگونه باشیم، افزود: در شروع انقلاب ۹۸ درصد این مردم به جمهوری اسلامی رأی دادند، اما خیلی از آنها مسئله دارند.

پزشکیان تأکید کرد: این مسئله‌ها به ما برمی‌گردد که در رفتار و گفتارمان تناقض دیده‌اند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پایان گفت: امیدوارم ما با شعار‌ها و حرف‌هایی که می‌زنیم صادقانه حرف بزنیم و اگر به قدرت رسیدیم با مردم صادق باشیم و دغدغه محرومین در ذهن و رفتار و عمل‌مان باشد که مشکلات مردم حل شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پزشکیان: صادقانه به مردم خدمت کنیم/ باید در گفتار و عمل‌مان صادق باشیم" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پزشکیان: صادقانه به مردم خدمت کنیم/ باید در گفتار و عمل‌مان صادق باشیم"، کلیک کنید.