ویژگی‌های پاسخ یمنی – تیکا

 ویژگی‌های پاسخ یمنی - تیکا

بررسی‌ها نشان می‌دهد یمنی‌ها در پاسخ به تجاوز رژیم در بندر الحدیده به دنبال یک تک عملیات خاص مانند وعده صادق نبوده و قصد اجرای متفاوت مرحله پنجم عملیات ضدصهیونیستی را دارند.

به گزارش تیکا، کانال تلگرامی محلل در یادداشتی کوتاه نوشت:  بررسی‌ها نشان می‌دهد یمنی‌ها در پاسخ به تجاوز رژیم در بندر الحدیده به دنبال یک تک عملیات خاص مانند وعده صادق نبوده و قصد اجرای متفاوت مرحله پنجم عملیات ضدصهیونیستی که با اعلام تل‌آویو به عنوان شهر ناامن و رسیدن پهپاد یافا به آن آغاز شده بود را با ویژگی‌های زیر دارند: 

۱. گسترش عملیات دریایی به دور دست‌ ترین نقاط در عمق اراضی اشغالی.

۲. اجرا و افزایش شتاب عملیات‌های مشترک یمن با مقاومت عراق، سوریه، لبنان و فلسطین ولو بدون ذکر نام این کشورها در عملیات با هدف چیرگی بر تمام پدافند اسرائیل و تحمیل محاصره کامل‌.

۳. وضع قوانین جدید درگیری با اجرای عملیات‌های غافلگیرانه در مناطق_جدید. 

۴. تصعید انفجاری بر علیه کشتی‌های اسرائیلی و مرتبطین با آن با هدف قطع کامل تدارکات دریایی رژیم صهیونیستی با تشدید عملیات در اقیانوس هند، دریای مدیترانه و دماغه امیدنیک.

۵. #رونمایی از سلاح‌های راهبردی و جدید نیروهای مسلح یمن. 

۶. استفاده از تسلیحات پیشرفته، دوربرد، نقطه‌زن و رادارگریز در این مرحله. 

۷. مرحله پنجم، مقدمه‌ای برای نبرد گسترده‌تر با رژیم صهیونیستی در مرحله ششم با نام “وعده_آخرت” خواهد بود. 

۸. آپدیت بانک اهداف یمنی و ورود میدان‌های گازی و نفتی لویاتان، تمار، شمن و زوها در مدیترانه و بحرالمیت، ایستگاه‌های برق اوروت رابین، اشکول، حیفا و روتنبرگ، ده‌ها مخزن نفتی، خطوط انتقال نفت در دریای مدیترانه علی‌الخصوص آذربایجان و قزاقستان، بنادر عسقلان، اسدود و حیفا به دایره هدف‌گیری مقاومت اسلامی.

پایان خبر تیکا

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد " ویژگی‌های پاسخ یمنی – تیکا" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با " ویژگی‌های پاسخ یمنی – تیکا"، کلیک کنید.