ورود بیش از ۱۰ هزار زائر پاکستانی از مرزهای سیستان و بلوچستان – خبرگزاری تیکا | اخبار ایران و جهان

ورود بیش از ۱۰ هزار زائر پاکستانی از مرزهای سیستان و بلوچستان - خبرگزاری تیکا | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تیکا، مرحمتی معاون سیاسی و انتظامی استاندار سیستان و رئیس ستاد اربعین استان اعلام کرد: اقدامات آماده‌سازی در مرزهای ریمدان و میرجاوه استان سیستان و بلوچستان از اسفندماه سال گذشته آغاز شده بود.

وی تأکید کرد: هم‌اکنون وضعیت این مرزها به خوبی پیش رفته و آماده استقبال از زائران اربعین هستیم.

مرحمتی با اشاره به ورود زائران پاکستانی به کشور گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها و هماهنگی‌های انجام‌شده، اکثر زائران پاکستانی با اتوبوس‌های خود وارد ایران می‌شوند و تا کنون بیش از ۱۰ هزار نفر از این طریق وارد کشور شده‌اند.

وی افزود: یکی از اتفاقات مثبت در مرزهای استان، حضور چشمگیر اهالی سیستان و بلوچستان است که نشان‌دهنده وحدت بین شیعه و سنی در خدمت به زائران است. برخی از علمای اهل سنت نیز در مرزها حضور یافته و از زائران استقبال می‌کنند.

مرحمتی همچنین درباره بازگشت زائران گفت: برخی از زائران پس از زیارت مشهد مقدس و بعد از ۲۸ صفر به کشور خود بازمی‌گردند. بنابراین، خدمات تا آن زمان ادامه خواهد داشت و ما آماده پذیرایی از زائران هستیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ورود بیش از ۱۰ هزار زائر پاکستانی از مرزهای سیستان و بلوچستان – خبرگزاری تیکا | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ورود بیش از ۱۰ هزار زائر پاکستانی از مرزهای سیستان و بلوچستان – خبرگزاری تیکا | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.