مشارکت حداکثری مردم باعث تقویت نظام اسلامی می شود

مشارکت حداکثری مردم باعث تقویت نظام اسلامی می شود

تیکا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: حضور مردم در این مقطع حساس باعث سربلندی، عزت و افتخار ایران اسلامی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی گفت: مشارکت حداکثری مردم باعث تقویت نظام اسلامی می شود.

وی امروز، 11 اسفندماه در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد که در مصلای این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم باعث تقویت نظام اسلامی می شود و حضور پرشور مردم در انتخابات دلبستگان به نظام اسلامی را در داخل و خارج کشور مسرور کرده و باعث ناامیدی دشمنان می شود.

وی با قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: حضور مردم در این مقطع حساس باعث سربلندی، عزت و افتخار ایران اسلامی می شود و این کار مردم یک عبادت اجتماعی است.

امام جمعه خرم آباد بابیان اینکه مردم باید افراد شایسته و در تراز انقلاب اسلامی را انتخاب کنند از 9 نفری که با آرای مردم راهی بهارستان می شوند خواست برای حل مشکلات و پیگیری مطالبات مردم استان تلاش کنند.

شاهرخی با قدردانی از دستگاه های اجرایی و امنیتی استان برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور، اضافه کرد: مردم در این انتخابات با حضور پرشور خود  وظیفه شان را انجام دادند، اما کسانی که بخواهند در برگزاری و امنیت انتخابات خللی وارد کنند از دستگاه های انتظامی و قضایی استان انتظار می رود با آن ها برخورد قاطع داشته باشند.

 وی با اشاره به چهاردهم اسفند روز احسان و نیکوکاری، ادامه داد: نوع دوستی، مردم دوستی و مهرورزی جزء فرهنگ ایرانی اسلامی بوده و حضرت امام( ره) کمیته امداد را بر این پایه تاسیس کرد نهادی که در اشتغال، مسکن، بیمه، موضوعات فرهنگی و اجتماعی یاریگر محرومان است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به پانزدهم اسفند روز درختکاری و کاشت یک میلیارد درخت در کشور از مردم و مسیولان خواست در کاشت و حفاظت درختان کوشا باشند.

پایان خبر تیکا

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشارکت حداکثری مردم باعث تقویت نظام اسلامی می شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشارکت حداکثری مردم باعث تقویت نظام اسلامی می شود"، کلیک کنید.