مسابقات قرآن سبب ارتقا کنشگری دانش آموزان می شود – خبرگزاری تیکا | اخبار ایران و جهان

مسابقات قرآن سبب ارتقا کنشگری دانش آموزان می شود - خبرگزاری تیکا | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تیکا، میکاییل باقری ظهر پنجشنبه در نشست خبری نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان سراسر کشور که در اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد، به ضرورت برگزاری انتخابات پرشور اشاره و اظهار کرد: مردم شریف، بصیر و هوشمند ایران اسلامی در انتخابات، حماسه ای دیگری خلق رقم می زنند.

مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: آموزش و پرورش خراسان رضوی 9 دوره میزبانی مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان سراسر کشور را برعهده داشته است و دو رویداد این مسابقات، در استان خراسان رضوی اجرا می شود.

وی ابراز کرد: طرح روخوانی و روان خوانی قرآن شهید عاصمی به صورت آزمایشی در استان خراسان رضوی در حال اجرا است و امید است آن را به اجرا در سطح کشور برسانیم.

باقری افزود: نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان سراسر کشور در 5 رشته قرایت قرآن کریم، حفظ 10 جز، حفظ کل قرآن کریم، نهج البلاغه و روش تدریس احکام در مشهد با یکدیگر به رقابت می پردازند.

مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه این مسابقات پشتوانه تربیت قراء کشوری و بین المللی است، افزود: مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان سراسر کشور از 24 خرداد تا شنبه 26 خرداد برگزار و به صورت زنده از رسانه ملی پخش می گردد.

وی افزود: اگر هر سال کیفیت مسابقات قرآنی کشور بهتر می شود منشا و مبدا آن مسابقات قرآن دانش آموزی است که باعث ارتقا سطح قرایت و ترتیل کشور شده است.

باقری گفت: مسابقات قرآن سبب ارتقا کنشگری دانش آموزان می شود و فرهنگیان در 3 سطح منطقه ای، استانی و کشوری در 5 رشته با هم رقابت می کنند که مرحله نهایی و کشوری با حضور 160 نفر در مشهد برگزار می گردد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مسابقات قرآن سبب ارتقا کنشگری دانش آموزان می شود – خبرگزاری تیکا | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مسابقات قرآن سبب ارتقا کنشگری دانش آموزان می شود – خبرگزاری تیکا | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.