ماجرای قاچاق مواد مخدر توسط سام درخشانی و پژمان جمشیدی

ماجرای قاچاق مواد مخدر توسط سام درخشانی و پژمان جمشیدی

مهسا بهادری: صدر نشینان گیشه اردیبهشت به ترتیب عبارتند از «مست عشق»، «تمساح خونی» و «سال گربه» که هر یک به ترتیب یک میلیون و 520 هزار مخاطب، 672 هزار مخاطب و 596 هزار مخاطب را به سینما آوردند.

ساخته حن فتحی توانست 86 میلیارد تومان، ساخته جواد عزتی 36 میلیارد تومان و اثر مصطفی تقی زاده نیز 30 میلیارد تومان فروش داشتند.

در جایگاه چهارم تا دوازدهم جدول فروش اردیبهشت نیز به ترتیب «بی بدن» با فروش 14 میلیارد تومان، «آسمان غرب» با فروش 5 میلیارد تومان، «ایلیا در جست وجوی قهرمان» با فروش 3 میلیارد تومان، «قلهک» با یک میلیارد و 400 میلیون تومان، «آپاراتچی» با یک میلیارد و 300 میلیون تومان، «نوروز» با 700 میلیون تومان، «نیلگون» با 400 میلیون تومان، «تاوان» با 150 میلیون تومان و «پرویز خان» با 150 میلیون تومان در این جایگاه ها قرار گرفتند.

از ابتدای خرداد اما به علت شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان سینماها با تعطیلی یک هفته ای همراه بودند و حالا که چند روز است فعالیت سینماها از سر گرفته شده است، نگاه به جدول فروش می اندازیم.

«تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی: 2 میلیون و 58 هزار نفر تماشاگر و 150 میلیارد تومان فروش

«مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی: یک میلیون و 636 هزار نفر تماشاگر و 92 میلیارد و 928 میلیون تومان فروش

«سال گربه» به کارگردانی مصطفی تقی زاده: 954 هزار نفر تماشاگر و 51 میلیارد و 636 میلیون تومان فروش

«بی بدن» به کارگردانی مرتضی علیزاده: 708 هزار نفر تماشاگر و 42 میلیارد تومان فروش

«تگزاس 3» به کارگردانی مسعود اطیابی: 318 هزار نفر تماشاگر و 17 میلیارد تومان فروش

«آسمان غرب» به کارگردانی محمد عسگری: 208 هزار نفر تماشاگر و 8 میلیارد و 910 میلیون تومان فروش

«ایلیا جستجوی قهرمان» به کارگردانی سید علی موسوی نژاد: 174 هزار نفر تماشاگر و 6 میلیارد و 750 میلیون تومان فروش

«آپاراتچی» به کارگردانی قربانعلی طاهرفر: 101 هزار نفر تماشاگر و 5 میلیارد و 653 میلیون تومان فروش

«قلهک» به کارگردانی مصطفی شایسته: 35 هزار نفر تماشاگر و 2 میلیارد و 249 میلیون تومان فروش

«نیلگون» به کارگردانی حسین سهیلی زاده: 8 هزار نفر تماشاگر و 466 میلیون تومان فروش

«تاوان» به کارگردانی رامین سهراب: 3هزار نفر تماشاگر و 168 میلیون تومان فروش

«تگزاس 3» که از هشتم خرداد روی پرده سینماها رفت، در مدت سه روز فروش خوبی را تجربه کرد، این فیلم به کارگردانی سید مسعود اطیابی درباره یک رابطه خانوادگی با بازی پژمان جمشیدی، سام درخشانی، مهدی هاشمی و ژاله صامتی است که اتفاق ها و رویدادهای زندگیشان با سرنوشت قاچاقچیان مواد مخدر گره خورده است.

قرار است در روزهای آینده و پس از تعطیلات نیمه خردادماه فیلم های دیگری هم راهی اکران شوند که از میان آن ها به «عطر آلود» ساخته هادی مقدم دوست، با بازی مصطفی زمانی و هدی زین العابدین، می توان اشاره کرد که دو سال قبل در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد ولی تاکنون به اکران عمومی نرسیده بود.

در حال حاضر فروش کلی سینما به بیش از 385 میلیارد تومان رسیده است و به نظر می رسد برخی فیلم ها خیلی زودتر از پیش بینی ها در شیب نزولی فروش افتاده اند.

245245

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ماجرای قاچاق مواد مخدر توسط سام درخشانی و پژمان جمشیدی" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ماجرای قاچاق مواد مخدر توسط سام درخشانی و پژمان جمشیدی"، کلیک کنید.