فعالیت ۳۴ دوربین نظارت تصویری و تخلف در جاده های کهگیلویه و بویراحمد

فعالیت ۳۴ دوربین نظارت تصویری و تخلف در جاده های کهگیلویه و بویراحمد

تیکا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس مرکز مدیریت راه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۴ دوربین نظارت تصویری و ثبت تخلف در سطح جاده‌های این استان فعال است.

مهرانگیز عسکری روز سه شنبه نهم مرداد در جمع خبرنگاران، افزود: با اقدامات شکل گرفته ۱۳ دوربین نظارت تصویری از گذشته در سطح استان فعال شده و ۱۲ مناقصه نیز در دست برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه ۲۱ دوربین ثبت تخلفات در سطح جاده‌ها و محورهای مختلف استان فعال است، اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده این ۲۱ دوربین به ۳۱ دستگاه افزایش پیدا خواهد یافت.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در حال حاضر این دوربین‌ها به نیروی انتظامی نیز لینک شده است.

عسکری تصریح کرد: ۴ دوربین ثبت تخلف در کمربندی یاسوج، ۲ دستگاه در محور پاتاوه به دهدشت، دو دستگاه در محور دهدشت به بهبهان و دو فقره در محور گچساران_ بهبهان در قالب طرح توسعه فعال خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت حفظ سلامت راه‌ها، مدیریت ایمنی و کنترل تخلفات، یک دوربین هوشمند کنترل وزن خودرو در سطح جاده‌های استان نصب شد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دوربین «HSWIM» در محور یاسوج به اصفهان فعال شده است.

به گزارش تیکا، عسکری از فعالیت سامانه ۱۴۱ با پاسخگویی شبانه روزی خبر داد و بیان کرد: اطلاع از وضعیت راه‌ها و پیگیری مسدودی راه‌ها از طریق این سامانه میسر است.

پایان خبر تیکا

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فعالیت ۳۴ دوربین نظارت تصویری و تخلف در جاده های کهگیلویه و بویراحمد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فعالیت ۳۴ دوربین نظارت تصویری و تخلف در جاده های کهگیلویه و بویراحمد"، کلیک کنید.