فرصت‌های بازرگانی و لجستیکی زودبازده در نشستی بررسی می‌شود

خانه اندیشه ورزان برگزار می‌کند؛

فرصت‌های بازرگانی و لجستیکی زودبازده در نشستی بررسی می‌شود

نشست بین‌المللی بررسی فرصت‌های بازرگانی و لجستیکی زودبازده در کریدور شمال_جنوب روز چهارشنبه ۲۱ شهریور برگزار می‌شود.

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری تیکا، نشست بین‌المللی بررسی فرصت‌های بازرگانی و لجستیکی زودبازده در کریدور شمال_جنوب روز چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ در اندیشکده نظام مسائل حکمرانی کشور برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش از جمله محور‌های این نشست فعال سازی مسیر ترانزیتی از قلمرو ایران (حمل بار به کشور‌های روسیه و هند)، الزامات حوزه حاکمیت در سیاستگذاری، تسهیل گری، تکمیل زیر ساخت‌ها و دیپلماسی منطقه ای، تشریح یکپارچه سازی فعالیت بازیگران و ذینفعان و ایجاد همکاری مشترک در قالب کنسرسیوم و شرکت مادر تخصصی و تأمین نیازمندی‌های کشور و منطقه و ایجاد هاب اقتصادیاز جمله هاب غلات و هاب انرژی را شامل می‌شود.

فرصت‌های بازرگانی و لجستیکی زودبازده در نشستی بررسی می‌شود

در این نشست؛ امین گلسرخ حق (رئیس سازمان اقتصادی آجا)، محمد مهدی سالاری (رئیس دبیرخانه شورایعالی صنایع دریایی)، ابراهیم عزیزی (رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس)، ارسلان قاسمی (معاون اتاق تعاون ایران)، مسعود دانشمند (رئیس کنسرسیوم کریدورشمال – جنوب)، بهرام بهرامسیری (دبیر کنسرسیوم کریدورشمال – جنوب)، مهدی قدمیاری (مشاور شورایعالی صنایع دریایی کشور) و محمود نظرنیا (رئیس اندیشکده نظام مسائل حکمرانی کشور) به عنوان سخنران و فعال حوزه دیپلماسی تجاری و بخش خصوصی حضور دارند.

گفتنی است؛ نشست بین‌المللی بررسی فرصت‌های بازرگانی و لجستیکی زودبازده روز چهارشنبه ۲۱ شهریورماه از ساعت ۱۴ تا ۱۸ خانه اندیشه ورزان واقع در خیابان انقلاب اسلامی، بین ولیعصر و برادران مظفر پلاک ۹۰۷ سالن آمفی تئاتر برگزار می‌شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فرصت‌های بازرگانی و لجستیکی زودبازده در نشستی بررسی می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فرصت‌های بازرگانی و لجستیکی زودبازده در نشستی بررسی می‌شود"، کلیک کنید.