طلای سوم ضرب شد/ دستاربندان قهرمان شد، آذری عدالت نقره گرفت

دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا

طلای سوم ضرب شد دستاربندان قهرمان شد، آذری عدالت نقره گرفت

یک طلا و یک نقره دیگر برای ایران در سومین روز رقابت های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا کسب شد. 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری تیکا، سومین و آخرین روز از یازدهمین دوره رقابت های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا با برگزاری رقابت های بخش زنان در نوبت صبح در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب ادامه یافت و تیم ایران صاحب یک طلا و نقره شد. 

صبح امروز و در فینال دوی 800 متر زنان، تکتم دستیاربندان با زمان 2:09.17 دقیقه به عنوان نفر نخست از خط پایان عبور کرد و ضمن کسب عنوان قهرمانی، سومین طلای ایران را به ارمغان آورد.

همچنین نگین آذری عدالت دیگر نماینده ایران با 2:11.43 دقیقه دوم شد و به مدال نقره دست یافت.مریم احمدی دیگر نماینده ایران در این مسابقه بود که با زمان 2:19.72 دقیقه پنجم شد.تیم ایران تاکنون صاحب 3 طلا، 2 نقره و 4 برنز شده است.

سبحان احمدی با رکوردشکنی فینالیست 800 متر شد همچنین سبحان احمدی با ثبت زمان 1:48.10 دقیقه ضمن شکستن رکورد ملی داخل سالن دو 800 متر به عنوان نفر نخست راهی مرحله فینال شد. فینال این رقابت عصر امروز برگزار خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طلای سوم ضرب شد/ دستاربندان قهرمان شد، آذری عدالت نقره گرفت" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طلای سوم ضرب شد/ دستاربندان قهرمان شد، آذری عدالت نقره گرفت"، کلیک کنید.