شهادت آیت الله رییسی و یارانش قلب ملت ایران را به درد آورد

رنجبر:

شهادت آیت الله رییسی و یارانش قلب ملت ایران را به درد آورد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان تاکید کرد که شهادت دردناک آیت الله رییسی و یارانش قلب ملت ایران را به درد آورد و مردم ایران را در این اتفاق تلخ و غمگین سیاه پوش کرد.

محمدحسین رنجبر رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در حاشیه تشییع پیکر «شهید جمهور» آیت الله رییسی در تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری تیکا اظهار کرد: شرکت در این مراسم به نمایندگی سایر دانشگاهیان دانشگاه آزاد استان هرمزگان به پاس و قدردانی دانشگاهیان از خدمات خادم الرضا(ع)، رییس جمهور مردمی و محبوب دل ها و سایر شهدای عزیز این سانحه که عمر پربرکت خود را سال های متمادی و طولانی، مصروف سربلندی و تحکیم انقلاب اسلامی کرده اند و سربلندی ایران اسلامی را پر میادین مختلف بین المللی رقم زده اند، بود که بسیار باشکوه و کم نظیر برگزار شد.

وی عنوان کرد: این واقعه دردناک قلب ملت ایران را به درد آورد و مردم ایران را در این اتفاق تلخ و غمگین سیاه پوش کرد و ملت ایران را به یاد شهدای اوایل انقلاب شهید رجایی، باهنر و بهشتی انداخت.

شهادت آیت الله رییسی و یارانش قلب ملت ایران را به درد آورد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان ابراز امیدواری کرد که دانشگاهیان بتوانند همراه با کاروان تشییع کنندگان به قم بروند و بعد از همراهی پیکر این شهدای عزیز در بارگاه حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران، در مراسم تشییع و تدفین شهید جمهور در مشهد مقدس در بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان، حضرت علی بن موسی رضا علیه السلام حضور به هم رسانند و از سوی دانشگاهیان هرمزگان بتوانند گوشه کوچکی از خدمات وسیع و ارزشمند شهدای خدمت را ارج بگذارند.

رنجبر از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس خبر داد و ادامه داد: این مراسم با حضور مسیولان استانی و مقامات سیاسی، نظامی، انتظامی، دانشگاهیان و عموم اقشار ملت روز یکشنبه هفته آینده بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد این دانشگاه برگزار می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهادت آیت الله رییسی و یارانش قلب ملت ایران را به درد آورد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهادت آیت الله رییسی و یارانش قلب ملت ایران را به درد آورد"، کلیک کنید.