سینمای خانوادگی را درکرسی‌آزاد اندیشی بر صدرنشاند

به گزارش خبرگزاری تیکا استان سمنان، مهدی سلطانی فر، معاون فرهنگی دانشجوئی واحد سمنان اظهار کرد: مرحله حضوری کشوری رویداد سراسری رقابت تیم‌های دانشجوئی در کرسی‌های آزاد اندیشی دانشگاه‌های کشور با حضور ۱۶ گروه دانشجوئی از ۲۴ لغایت ۲۹ مهرماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام برگزار شد.

سلطانی فر گفت: در محور هنر و معماری اولین دوره رقابت‌های این رویداد ملی، تیم هورتاش از دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان موفق شد با ارائه نمایشی برتر، استدلال‌ها و منطق قوی‌تر علمی و بکارگیری روش‌های موثر در بحث و مناظره با موضوع «موافق سینمای خانوادگی هستیم» به مقام نخست این دوره از مسابقات دست یابد.

رئیس شورای تخصصی فرهنگی ودانشجوئی استان سمنان بیان کرد: مناظره پایانی این دوره از کرسی‌های آزاد اندیشی را دو گروه دانشجویی هورتاش، از دانشگاه آزاد اسلامی استان واحد سمنان با موضوع «موافق سینما خانوادگی هستیم»، و گروه دانشجوئی بینش نو از دانشگاه فرهنگیان استان خراسان جنوبی با موضوع «سینما خانوادگی به عنوان یک ژانر مستقل قابل پذیرش نیست»، برگزارکردند.

سینمای خانوادگی را درکرسی‌آزاد اندیشی بر صدرنشاند

وی ادامه داد: تیم هورتاش واحد سمنان متشکل از حمیدرضا نوروزیان، به عنوان سخنگوی اول،  نیلوفر رجبی‌نسب به عنوان سخنران دوم، فاطمه دیانی به عنوان محقق، با سرگروهی فاطمه دوست‌محمدی و راهنمایی دکتر سحر علی‌نژاد به عنوان استاد راهنما، با ارائه استنادهای قوی‌تر در اثبات گزاره خود، بر تیم بینش نو برتری داشت و به عنوان مقام نخست اولین دوره از رویداد سراسری کرسی‌های آزاد اندیشی دانشجویان دانشگاه‌های کشور رسید.

 مسئول دبیرخانه کرسی‌های آزاداندیشی در استان سمنان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی سمنان به عنوان دبیرخانه اولین رویداد سراسری رقابت تیم‌های دانشجوئی در کرسی‌های آزاداندیشی استان تعیین و معرفی شده بود، از آغاز مناظره‌های این رویداد از آبان ماه ۱۴۰۲خبر داد و گفت: مناظره گروه‌های دانشجوئی با ثبت نام ۲۰۸ تیم از واحدهای دانشگاهی و مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌های علوم پزشکی استان در مرحله‌های منطقه‌ای و استانی این رقابت را برگزار شد.

سلطانی فر افزود: پس از برگزاری مراحل استانی، ۱۷ تیم به مرحله غیرحضوری کشوری این رقابت راه یافتند و در نهایت سه تیم از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان،گرمسار و شاهرود به ترتیب در محورهای هنر و معماری، فرهنگی و سیاسی موفق به صعود به مرحله نهائی حضوری کشوری کرسی‌های آزاداندیشی ۱ شدند.

سینمای خانوادگی را درکرسی‌آزاد اندیشی بر صدرنشاند

آیین اختتامیه اولین رویداد کشوری رقابت تیم‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی روز یکشنبه ۲۹ تیکا ماه ۱۴۰۳ با  حضور «محمدمهدی طهرانچی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد تهران مرکزی برگزار شد و از برگزیدگان این رویداد تقدیر به عمل آمد. گفتنی است اولین رویداد کشوری رقابت تیم‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاداندیشی در محورهای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، سلامت، هنر و معماری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سینمای خانوادگی را درکرسی‌آزاد اندیشی بر صدرنشاند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سینمای خانوادگی را درکرسی‌آزاد اندیشی بر صدرنشاند"، کلیک کنید.