رقابت پرسپولیس و استقلال جذاب تر و میلیمتری تر از همیشه

رقابت پرسپولیس و استقلال جذاب تر و میلیمتری تر از همیشه

آفتاب نیوز :

پرسپولیس فقط یک امتیاز کمتر از استقلال دارد و البته تفاضل گل آبی پوشان هم دو گل بیشتر از پرسپولیس است در واقع استقلال یک گل بیشتر از پرسپولیس زده و یک گل هم کمتر دریافت کرده، اما فاصله ها بسیار کم است و رقابت این دو تیم در صدر جدول باعث جذابیت بیش از حد رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران شده است.

فصل گذشته در چنین هفته هایی رقابت قهرمانی بیشتر بین پرسپولیس و سپاهان بود و البته استقلال هم کمی شانس داشت، اما در نهایت پرسپولیسی ها پس از توقف خانگی سپاهان مقابل ملوان صدر جدول را در اختیار گرفتند و با قدرت قهرمان شدند.

امسال، اما شاگردان جواد نکونام فعلاً صدرنشین هستند و به هیچ عنوان نمی خواهند صدر را به پرسپولیس بدهند همین مسیله باعث شده تا همه بازی های دو تیم حتی دیدار های آن ها با تیم های قعر جدولی جذاب و هیجانی باشد.

اگر استقلال در اراک متوقف شود، پرسپولیسی ها با انگیزه به مراتب بیشتری به مصاف ملوان بندر انزلی می روند.

استقلال 2 ساعت زودتر از پرسپولیس بازی می کند و همین مسیله می تواند به نفع شاگردان ویرا باشد.

هواداران پرسپولیس هم استقبال خوبی از بلیت فروشی بازی حساس تیمشان با ملوان داشتند و پیش بینی می شود در ورزشگاه آزادی شاهد یک بازی جذاب و تماشاگر پسند باشیم.

رقابت میلیمتری پرسپولیس و استقلال در جدول می تواند باعث پرتماشاگرتر شدن بازی های این دو تیم هم باشد. البته هفته گذشته از بازی استقلال و مس رفسنجان استقبال چندان خوبی نشد، اما به نظر می رسد این هفته دیدار پرسپولیس و ملوان پر تماشاگرترین بازی هفته باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رقابت پرسپولیس و استقلال جذاب تر و میلیمتری تر از همیشه" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رقابت پرسپولیس و استقلال جذاب تر و میلیمتری تر از همیشه"، کلیک کنید.