رشد و ارتقاء وضعیت رسانه‌های کرمانشاه نیازمند همراهی اصحاب رسانه است

رشد و ارتقاء وضعیت رسانه‌های کرمانشاه نیازمند همراهی اصحاب رسانه است

به گزارش خبرنگار تیکا کرمانشاه به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حامد دمیاد با همراهی رئیس گروه و کارشناسان حوزه رسانه از دفاتر تعدادی از نشریات استان بازدید و ضمن تقدیر از زحمات خبرنگاران، اظهار کرد: رسانه‌ها نقش بسیار تاثیرگذاری را  در روند رشد و توسعه جامعه بر عهده دارند و  انعکاس و تحلیل رخدادها نقش پررنگی در آگاهی بخشیدن به جامعه برای مشارکت فعال مردم در  شتاب بخشیدن به روند توسعه دارد.

وی افزود: نظارت بر عملکرد مدیران، فراهم کردن نظارت مردم در نظام اجتماعی و بیان مطالبات مبتنی بر داده‌ها، از وظایف رسانه‌ها است که باید به درستی به آن پرداخته شود، همچنین انتقاد منصفانه و انتقادپذیری مدیران باید در اولویت کاری مسئولان باشد و در این خصوص فرهنگ سازی شود.

معاون امور فرهنگی و رسانه ای و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در این بازدید ضمن بیان اهمیت حوزه رسانه تصریح کرد: نشریات استان وظیفه ذاتی خود را به کار گرفته و در مسیر شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی به موقع و روشنگری مردم شبانه روز در تلاش هستند که ما قدردان زحمات آنان هستیم اما برای رسیدن به رشد و تعالی باید در وضعیت رسانه‌های استان اصلاحاتی صورت بگیرد که این مهم جز با همراهی اصحاب رسانه امکان پذیر نیست.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رشد و ارتقاء وضعیت رسانه‌های کرمانشاه نیازمند همراهی اصحاب رسانه است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رشد و ارتقاء وضعیت رسانه‌های کرمانشاه نیازمند همراهی اصحاب رسانه است"، کلیک کنید.