رشد تحول و کاهش مشکلات آموزشی با به‌کارگیری روش‌های نوین

رشد تحول و کاهش مشکلات آموزشی با به‌کارگیری روش‌های نوین

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی گفت: به‌کارگیری روش‌های مدرن و به‌روز آموزش و تربیت بر اساس سرفصل‌های جدید قطعاً منتج به کاهش مشکلات آموزشی و تحول روبه‌پیشرفت آموزشی را به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری تیکا، علی کریمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی در جلسه هم‌اندیشی استادان هیئت علمی این واحد دانشگاهی با تشریح برنامه‌های مدون علمی، فرهنگی و پژوهشی بر اساس سند تحول و تعالی اظهار کرد: اعضای هیئت علمی همیشه به‌عنوان الگو‌های رفتاری و اخلاقی در دانشگاه نقش بسیار تأثیرگذاری در رشد و تعالی دانشجویان دارند.

به گفته کریمی، به‌کارگیری روش‌های مدرن و به‌روز آموزش و تربیت بر اساس سرفصل‌های جدید قطعاً منتج به کاهش مشکلات آموزشی و تحول روبه‌پیشرفت آموزشی را به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به برگزاری اجلاسیه ۵۵۰ شهید والامقام شهرستان ممسنی درباره جایگاه دانشگاه در مسیر زنده نگه‌داشتن یاد شهدا عنوان کرد: در مسائل آموزشی و پژوهشی قطعاً الهام گرفتن از زندگینامه شهدا حل مشکلات را تسهیل کرده و توسعه و ترقی به ارمغان خواهد داشت؛ بنابراین مزین کردن سال تحصیلی جدید به نام اجلاسیه را به فال نیک گرفته و امیدواریم از خیرات و برکات ویژه این نیمسال تحصیلی برای واحد دانشگاهی بهره‌مند شویم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی با اشاره به جایگاه خوب و مثبت این واحد دانشگاهی در شهرستان‌های ممسنی و رستم بر ارتقای این جایگاه توسط استادان هیئت علمی با توجه به توان علمی آموزشی استادان تأکید کرد.

کریمی ضرورت مشارکت همگانی استادان و کارکنان را برای پیشبرد اهداف دانشگاه و بهبود وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی یادآور شد.

وی با بیان اینکه رسالت اصلی دانشگاه، تربیت نیروی انسانی متعهد برای بخش‌های مختلف کشور است، درباره ارتقای کمی و کیفی دانشگاه با همکاری استادان و کارکنان مطرح کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای پیشبرد اهداف دانشگاه استفاده و با همه توان در خدمت دانشگاه و علم و دانش بود.

به گزارش تیکا، در این نشست هم‌اندیشی که با هدف بررسی چالش‌ها و دغدغه‌های آموزشی و تحصیلی دانشجویان و کمک به رشد دانشگاه از مجاری مختلف و تبلیغات محیطی برگزار شد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی با شنیدن نظر استادان، راهکار‌هایی برای رفع مسائل و مشکلات احتمالی مطرح کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رشد تحول و کاهش مشکلات آموزشی با به‌کارگیری روش‌های نوین" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رشد تحول و کاهش مشکلات آموزشی با به‌کارگیری روش‌های نوین"، کلیک کنید.