دعوت قهرمانان و روسای فدراسیون‌های ورزشی برای حضور در انتخابات – خبرگزاری تیکا | اخبار ایران و جهان

دعوت قهرمانان و روسای فدراسیون‌های ورزشی برای حضور در انتخابات - خبرگزاری تیکا | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تیکا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران به دور دوم کشید و فردا (۱۵ تیرماه) جامعه ورزش به همراه آحاد مردم ایران پای صندوق‌های رأی می‌روند تا رئیس جمهور منتخب خود را انتخاب کنند. جامعه ورزش هم با دیگر آحاد مردم برای خلق حماسه‌ای پرشور همراه خواهد بود.

روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان با انتشار بیانیه‌ای نوشت:

جامعه ورزش و جوانان در استمرار حضور باصلابت در مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، حضور پر شور و شعوری را در مرحله دوم برای خلق حماسه‌ی باشکوه همراه با مردم ایران خلق خواهد کرد. وعده‌ی ما جمعه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ از ساعت ۹ الی ١٢ در صندوق سیار مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران و سایر شعب اختصاصی جامعه ورزش و جوانان در سراسر کشور

* دعوت شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان برای شرکت در انتخابات

غلامرضا شعبانی‌بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان به مناسبت دور دوم انتخابات ریاست جمهوری از جامعه ورزش کشور دعوت کرد در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یک امر ضروری و شرعی شرکت کنند.

وی افزود: بدون تردید، مشارکت حداکثری و حضور همه‌جانبه آحاد ملت شریف و قدرشناس ایران در دور دوم انتخابات، تأثیر شگرفی در پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی، تحقق ایران قوی و آبادتر خواهد داشت.

به طور قطع جامعه بزرگ ورزش کشور و خانواده فدراسیون تیراندازی با کمان مثل همیشه و در کنار مردم غیور ایران اسلامی روز جمعه با حضور خود در انتخابات بار دیگر حماسه آفرینی کرده و در تعیین آینده خود مشارکت خواهند کرد.

دعوت سجاد انوشیروانی برای حضور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

امروز یک بار موظف هستیم وحدت خود را حفظ کنیم و در این مناسبت‌ها مانند انتخابات که در استقلال کشور، امنیت، عظمت، جلال و شکوه این مملکت دخیل هستند حضور فعال داشته باشیم. حضور همه آحاد ملت و به خصوص ورزشکاران در پای صندوق‌های رأی، نشانه حضور مردم شریف ایران در صحنه‌های مهم و حساس اداره کشور است. مشارکت حداکثری مردم باعث افزایش سرمایه اجتماعی و تسهیل راه‌های حل مشکلات و فراهم سازی زمینه پیشرفت کشور در عرصه‌های بین الملل خواهد شد. من این پیام را می‌دهم که خانواده وزنه‌برداری مانند دفعه قبل با تمام ظرفیت خودش در دور دوم انتخابات شرکت خواهد کرد. بنده از آحاد مردم ایران به ویژه اهالی ورزش که خواهان عزت و پیشرفت ایران هستند دعوت می‌کنم تا برای خلق حماسه‌ای دیگر پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کرده و بار دیگر دشمنان را از چشم طمع به این سرزمین ناامید کنند.

پیام علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در مورد شرکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

انتخابات اگر با مشارکت حداکثری و انتخاب فردی شایسته همراه شود، اثری شگرف در پیشرفت و آبادانی کشور خواهد داشت. امروز تصمیم گیری مسئولانه ملت ایران در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری تجلی‌گر دوباره مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. این بار نیز همچون مرحله اول انتخابات، ملت بزرگ ایران با حضور با شکوه در پای صندوق‌های رأی، حماسه حضور را تفسیر خواهند کرد. انتخابات ریاست جمهوری فرصتی است تا به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) لبیک گفته و طبق فرموده ایشان که تاکید داشتند مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری خیلی مهم است و کسانی که اسلام و جمهوری اسلامی و پیشرفت کشور را دوست دارند، این موضوع را با حضور خود در انتخابات نشان دهند، انشالله باید حضوری پر شور تر از دور اول داشته باشیم.

فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران از همه اقشار ورزش ایران بویژه جامعه فهیم هندبال کشور، دعوت می‌نماید یک بار دیگر با حضور پرشکوه خود پای صندوق‌های رأی، ضمن تجدید بیعت با امام و رهبری، دشمنان ملت را ناکام و نا امید کنند.‌
* دعوت امیررضا قربانی عضو تیم ملی تکواندو برای شرکت در انتخابات

امیررضا قربانی عضو تیم ملی تکواندو از مردم و جامعه ورزش برای شرکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد.

* دعوت محمد کاظمیان رئیس فدراسیون سوارکاری برای شرکت در انتخابات

محمد کاظمیان رئیس فدراسیون سوار کاری مردم و جامعه ورزش را برای شرکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه ۱۵ تیر دعوت کرد و گفت: با حضور در مرحله دوم انتخاب ریاست جمهوری با اتحاد و همدلی برای ایرانی پویا و پیشرفته هم قسم شویم.

وی گفت: انتخابات یک فرصت برای تعیین سرنوشت سیاسی کشور توسط عموم مردم است، بنابراین این فرصت را مغتنم شمرده، هم قسم شده با حضور پای صندوق‌های رأی و با انتخابی آگاهانه و خردمندانه سرنوشت ایران عزیز را به زیبایی تعیین کنیم. تا در آینده، تاریخ نگاران از مردمانی با فرهنگی غنی و سرافراز یاد کنند که اتحاد و همدلی پیشه کرده و با گام‌های استوار، کشورشان ایران بزرگ را مقتدرانه به سمت رشد، توسعه و پیشرفت هدایت کردند. روز جمعه ۱۵ تیر برای ایرانی آباد و سربلند رأی می‌دهیم.

* دعوت مجید هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت برای شرکت در انتخابات

مجید هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت ز جامعه ورزش برای حضور پرشور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد و افزود: حضور حماسی و یکپارچه آحاد ملت شریف ایران خصوصاً جامعه ورزشی کشورمان در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری با احترام به هر نوع گرایش فکری، حزبی و سلیقه‌ای نشان دهنده عمق وحدت، اعتقاد و همدلی تک تک ما نسبت به سرنوشت و آینده‌ای درخشان‌تر برای ایران عزیزمان است. امید است همچون گذشته با حضور میلیونی خود در پای صندوق‌های رأی بار دیگر اقتدار و همبستگی خود را با انتخاب فرد اصلح به جهانیان نشان دهیم.

* دعوت محمد انصاری بازیکن پیشین پرسپولیس برای شرکت در انتخابات

محمد انصاری بازیکن پیشین پرسپولیس و مربی تیم ملی جوانان از مردم و فوتبالیست‌های کشور برای شرکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد و گفت: فردا جمعه ۱۵ تیر مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری را پیش رو داریم، هر کسی یک حق رأی را دارد و از این حق برای خودش و کشورش استفاده کند و کسی که می‌تواند در روند موفقیت کشور تأثیرگذار باشد انتخاب کند. معتقدم باید فردی را انتخاب کرد که ادامه دهنده مسیر شهید بزرگوار آیت الله رئیسی باشد و خستگی ناپذیری را در عملکرد خود داشته باشد و هر اتفاقی که می‌افتد در مصلحت مملکت باشد.

* دعوت محمد گنجی‌نژاد قهرمان ووشو جهان برای شرکت در انتخابات

محمد گنجی نژاد دارنده مدال طلای جهانی ووشو در بخش تالو از مردم و جامعه ورزش برای شرکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد و گفت: خداوند متعال، سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر اینکه خودشان، سرنوشتشان را تغییر دهند بنابراین اگر به دنبال رشد و پیشرفت کشور هستیم و از شرایط کنونی رضایت کامل نداریم باید در انتخابات شرکت کنیم.

وی افزود: باید فردی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم که مطابق نظر رهبر معظم انقلاب در سیاست داخلی و خارجی عمل کرده و با ایجاد امید به جوانان و نسل‌های آینده، مشکلات کشور را به سمت بهبود سوق دهد و رشد و شکوفایی را هر روز در کشور شاهد باشیم.

گنجی نژاد دارنده مدال طلای ووشوی جهان گفت: مشارکت حداکثری به معنای این است که مردم ایران همچنان پای آرمان‌های انقلاب هستند و می‌توانند اتحاد خود را به نمایش بگذارند تا از سو استفاده‌ها و جولان دروغ گویان جلوگیری کنند.

* دعوت زهرا نعمتی قهرمان پارالمپیک توکیو در رشته تیروکمان برای شرکت در انتخابات

زهرا نعمتی قهرمان سه دوره پارالمپیک و پرچمدار المپیک ریو و پرچمدار پارالمپیک توکیو در رشته پاراتیروکمان از مردم برای شرکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد و گفت: وظیفه خود می دانم که در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری حضور پیدا کنم زیرا این بار یک انتخاب شایسته می‌تواند در آینده کشورمان تأثیر بسزایی داشته باشد. می‌خواهم از تمام ایرانیان که قلبشان برای آینده کشور می تپد در مرحله دوم انتخابات مشارکت داشته باشند و نظر خود را اعلام کنند زیرا نظر تک تک شما خیلی می‌تواند در انتخاب درست تأثیرگذار باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دعوت قهرمانان و روسای فدراسیون‌های ورزشی برای حضور در انتخابات – خبرگزاری تیکا | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دعوت قهرمانان و روسای فدراسیون‌های ورزشی برای حضور در انتخابات – خبرگزاری تیکا | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.