حد نصاب جدید معاملات دولتی مشخص شد

حد نصاب جدید معاملات دولتی مشخص شد

طبق مصوبه هیات وزیران در خصوص نصاب جدید برای معاملات دولتی، حداقل بهای تمام شده اموال منقول غیرمصرفی در سال 1403 که به آنها برچسب تعلق میگیرد، مبلغ 3 میلیون و 150 هزار تومان تعیین می شود.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری تیکا، خزانه داری کل کشور در نامه ای به وزارتخانه ها و موسسات دولتی نوشت: در اجرای بند (الف) ماده 25 آیین نامه اموال دولتی و پیرو بخشنامه شماره 51/139574 مورخ 1395/8/1 خزانه دار کل کشور و با توجه به تصویبنامه شماره /36851 ت 62521 ه مورخ 1403/3/01 هیات محترم وزیران در خصوص نصاب جدید برای معاملات دولتی موضوع قانون برگزاری مناقصات مصوب سال 1383 به این وسیله حداقل بهای تمام شده اموال منقول غیرمصرفی در سال 1403 که به آنها برچسب تعلق می گیرد، مبلغ 31/500/000 (سی و یک میلیون و پانصد هزار) ریال تعیین می گردد.

مقتضی است مقرر فرمایید در تنظیم حساب اموال منقول غیر مصرفی از ابتدای خرداد ماه سال جاری نسبت به رعایت نصاب یاد شده اقدام نمایند.

بدیهی است مسوولیت عدم ارایه به موقع صورتحساب های مذکور بر عهده دستگاه اجرایی خواهد بود.

حد نصاب جدید معاملات دولتی مشخص شد

حد نصاب جدید معاملات دولتی مشخص شد

 

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حد نصاب جدید معاملات دولتی مشخص شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حد نصاب جدید معاملات دولتی مشخص شد"، کلیک کنید.