تفاهم نامه جامع همکاری بین فرمانداری های اهواز و تبریز امضا شد – خبرگزاری تیکا | اخبار ایران و جهان

تفاهم نامه جامع همکاری بین فرمانداری های اهواز و تبریز امضا شد - خبرگزاری تیکا | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تیکا، تفاهم نامه جامع همکاری فرمانداری های شهرستان های اهواز و تبریز با هدف تحقق ماموریت مشترک در خصوص ایجاد مشارکت و همکاری جامع راهبردی توسط «سید احمد موالی زاده» فرماندار اهواز و «یونس فلاح» فرماندار تبریز در محل فرمانداری اهواز امضا شد.

مبادلات در حوزه منویات مقام معظم رهبری و حوزه های اداری، فرهنگی، علمی و پژوهشی، اقتصادی، ورزشی، گردشگری، هنری، سیاسی و امنیتی، برنامه های دفاع مقدس، اجتماعی، محیط زیست، سیاست های کلی نظام، برنامه های پنج ساله توسعه، سند الگوی پیشرفت اسلامی، بیانیه مبارک گام دوم انقلاب و سایر موارد بر حسب توافق، زمینه های همکاری تفاهم نامه جامع همکاری فرمانداری های شهرستان های اهواز و تبریز است.

طراحی و اجرای سالانه حداقل دو رویداد مشترک حول محور زمینه های همکاری مورد توافق با نگاه و رویکرد تمدنی در جغرافیای هر یک از طرف ها و در مجموع حداقل چهار رویداد، راهبردهای این تفاهم نامه جامع همکاری است.

ارتقای همدلی، اتحاد و انسجام ملی بین اهالی شهرستان های تبریز و اهواز هم در سطح مردم و هم در سطح مسیولان و دستگاه های اجرایی به نحوی که مبادلات علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی پربار و با نشاط و همچنین همکاری های سیاسی و امنیتی بین دو شهرستان با قابلیت اتکا و اطمینان مطلوب به طور روز افزون شکل گرفته باشد، چشم انداز این تفاهم نامه است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تفاهم نامه جامع همکاری بین فرمانداری های اهواز و تبریز امضا شد – خبرگزاری تیکا | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تفاهم نامه جامع همکاری بین فرمانداری های اهواز و تبریز امضا شد – خبرگزاری تیکا | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.