تحقق سهم 7 درصدی اقتصاد دانش بنیان از تولید ناخالص داخلی

معاون صندوق نوآوری و شکوفایی مطرح کرد؛

تحقق سهم 7 درصدی اقتصاد دانش بنیان از تولید ناخالص داخلی

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت:تحقق سهم 7 درصدی اقتصاد دانش بنیان از GDP از اهداف راهبردی صندوق نوآوری و شکوفایی است که در این راستا توسعه اشتغال دانش بنیان به میزان 500 هزار نفر را در دستور کار خود قرار داده ایم.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری تیکا، سیاوش ملکی فر معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی امروز در رویداد تبادل فناوری در صنعت دریایی (دریای هوشمند) گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی حاصل ماده 5 شرکت های دانش بنیان به منظور کمک به تجاری سازی نوآوری ها، اختراعات و شکوفاسازی و کاربردی ساختن دانش فنی است.

وی افزود: طی یک دهه از قانون دانش بنیان 10 هزار شرکت دانش بنیان در حوزه های مختلف داریم که میزان فروش آنها 435 میلیارد تومان بوده که برای 300 هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر صندوق نوآوری و شکوفایی 80 خدمت و20 نوع تسهیلات، 7 نوع ضمانت نامه ارایه می دهد. اکنون با سرمایه اولیه 3 هزار میلیارد تومانی که منبعی محدود است، 55 هزار میلیارد تومان خدمات مالی ارایه می دهیم و قصد داریم با راهکار های مختلف منابع جدیدی تزریق کنیم. 

وی یادآورشد: تحقق سهم 7 درصدی اقتصاد دانش بنیان از GDP از اهداف راهبردی صندوق نوآوری و شکوفایی است که در این راستا توسعه اشتغال دانش بنیان به میزان 500 هزار نفر را در دستور کار خود قرار داده ایم.

ملکی فر عنوان کرد: تاکنون 41 رویداد در حوزه های مختلف برگزار شده است. در این رویداد 27 شرکت دانش بنیان، 9 شرکت فناور و یک شتاب دهنده حضور دارد. بناداشتیم 5 هزار میلیارد تومان به تفاهم برسد که از این میزان 1700 میلیارد تومان به قرارداد رسیده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تحقق سهم 7 درصدی اقتصاد دانش بنیان از تولید ناخالص داخلی" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تحقق سهم 7 درصدی اقتصاد دانش بنیان از تولید ناخالص داخلی"، کلیک کنید.