تاکید استاندار خوزستان بر زیباسازی چهره شهر اهواز

تاکید استاندار خوزستان بر زیباسازی چهره شهر اهواز

تیکا/خوزستان استاندار خوزستان بر لزوم تکمیل پروژه های شهری و زیباتر کردن چهره شهر اهواز تاکید کرد.

علی اکبر حسینی محراب در آیین بهره بردری از 9800 میلیارد ریال پروژه های عمرانی و ترافیکی شهرداری اهواز که امروز (24 خردادماه) انجام شد، اظهار کرد: از همه کسانی که در این زمینه زحمت کشیدند و موجب خوشحالی مردم شدند، تشکر می کنم. شهید رییسی مسیر جدیدی به ما نشان داد و می شود با کار برای مردم، به نقطه ای رسید که این گونه خدا بپذیرد و بالاترین مقام یعنی شهادت را نصیب کند.

به گزارش تیکا، وی افزود: خدماتی که به مردم ارایه می شود خیلی زود موجب رضایت دل مردم به ویژه اهوازی ها می شود. باید هر چه می توانیم تلاش کنیم اهواز را زیباتر کنیم و مردم بتوانند از این مواهب به نحو احسن استفاده کنند.

استاندار خوزستان گفت: خوشبختانه آخرین محور پروژه شهید کجباف تکمیل شد و امیدواریم روزبه روز تکمیل و افتتاح کارها بیشتر شود. چندین کار دیگر باقی مانده است که باید پیگیری شوند تا چهره شهر زیباتر شود و رضایت مندی مردم نسبت به مسیولان و دولت را بیشتر کنیم.

9800 میلیارد ریال پروژه های عمرانی و ترافیکی شهرداری اهواز عصر امروز با حضور استاندار خوزستان و دیگر مسیولان به بهره برداری رسید.

پایان خبر تیکا

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تاکید استاندار خوزستان بر زیباسازی چهره شهر اهواز" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تاکید استاندار خوزستان بر زیباسازی چهره شهر اهواز"، کلیک کنید.