برگزاری همایش جهاد تبیین «انتخابات» با حضور مددجویان اردبیلی

برگزاری همایش جهاد تبیین «انتخابات» با حضور مددجویان اردبیلی

تیکا/اردبیل مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: همایش جهاد تبیین با موضوع «انتخابات» و با حضور تعدادی از مددجویان تحت حمایت در مجتمع فرهنگی تربیتی الغدیر کمیته امداد استان اردبیل برگزار شد.

علیرضا حسین‌نژاد هفتم تیر در این همایش اظهار کرد: دولت شهید جمهور دولتی ارزشی، خدمتگزار و دولت محرومین بود که توانست عزت و اقتدار کشور را حفظ کند.

وی با برشمردن ویژگی‌های رئیس جمهور شهید، گفت: شهید آیت‌الله رئیسی، فردی خستگی‌ناپذیر، فساد ستیز، احیاگر تولید و قهرمان جهاد خدمت در یاری‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر و مستضعفان بود.

حسین‌نژاد یادآور شد: ما باید با الگو قرار دادن  شهید آیت‌الله رئیسی و انتخاب فرد شایسته، در انتخابات پیش رو حضوری چشمگیر داشته باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: در شرایط فعلی که دشمنان قسم خورده نظام اسلامی همه سعی و تلاش خود را برای به حاشیه کشاندن جامعه به کار برده‌اند، نیاز جهاد تبیین و روشنگری بیش از هرزمان دیگری احساس می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حضور خانواده بزرگ امداد در انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: در راستای تداوم خدمات شهید جمهور و با حضور در پای صندوق های رأی و انتخاب اصلح نخواهیم گذاشت تا بیگانگان برای سرنوشت ایران وایرانی تصمیم بگیرند.

همایش جهاد تبیین با هدف تشویق و ترغیب خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل همزمان در سراسر استان برگزار شد.

پایان خبر تیکا

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری همایش جهاد تبیین «انتخابات» با حضور مددجویان اردبیلی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری همایش جهاد تبیین «انتخابات» با حضور مددجویان اردبیلی"، کلیک کنید.