برگزاری جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران 

تیکا/مازندران هشتمین جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

به گزارش تیکا، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران امروز در هشتمین جلسه شورای هماهنگی مدیران، دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، گفت: بعد از ادغام تعامل بسیار خوبی بین دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در مازندران در قالب شورای هماهنگی وجود دارد.

علی باقری با اشاره به اینکه همه دغدغه‌ ما ارائه خدمت مطلوب و با کیفیت به مردم استان است، تصریح کرد: بیش از ۷۰ درصد مردم به نوعی از این دستگاه‌ها خدمت دریافت می‌کنند که نشان از مردمی بودن این مجموعه دارد.

وی افزود: در بحث تسهیلات اشتغالزایی و مشاغل خانگی استان مازندران در جمع برترین‌هاست و رتبه اول کشور را دارد

باقری گفت: در بحث مشاغل خانگی شاهد افزایش ۲۵ برابری اعتبارات هستیم که نشان از اهمیت بالای مشاغل خرد و خانگی در کشور دارد.

مدیر ستاد اقامه نماز مازندران نیز گفت: عزم ملی و استانی برای رفع مشکلات مردم به‌کارگیری شود.

حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی با اعلام اینکه توجه به امر نماز در بین مدیران و دانشگاه‌ها تقویت شود، بیان کرد: سند تحول ۲۰ ساله و برش پنج ساله اقامه نماز تدوین شده است.

وی تصریح کرد: اجلاسیه نماز به زودی در استان برگزار و مدیران برتر در این بخش معرفی می‌شوند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران به چهار مزیت این صندوق اشاره کرد و گفت: ۱۶۰ هزار نفر جذب صندوق استان شدند.

محمد اسفندیاری با اشاره به اینکه ۷۰ درصد بیمه‌گری روستاییان توسط دولت پرداخت می‌شود، تصریح کرد: درمان روستاییان مشکل جدی است و نیازمند تلاش و تعامل همه دستگاه‌ها است.

وی با اعلام اینکه از جمعیت استان۴۳۳  هزار نفر می‌توانند عضو صندوق شوند، افزود: هزار و ۳۰۰  نفر از مزایای مستمری بازنشستگی بهره‌مند می‌شوند.

برگزاری جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران 

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران از فعالیت ۷۸ کارگزار صندوق در استان خبر داد و گفت: تاکنون ۲ هزار و ۴۰۰ پرونده به سمت تامین اجتماعی رفته است.

اسفندیاری مادران ساکن در مناطق روستایی و عشایری که دارای سه فرزند و بیشتر باشند به صورت رایگان در این صندوق بیمه شده و از مزایای آن برخوردار می‌شوند که تاکنون ۵ هزار نفر در استان ثبت‌نام کردند.

وی خاطرنشان کرد: پرونده هزار نفر پس از راست‌آزمایی اولیه مشخص و تشکیل شد و عضو صندوق شدند و بقیه در حال انجام است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران بیان کرد: تمامی هزینه‌های بیمه مادران مشمول این طرح از سوی دولت و در سطح هشت پرداخت می‌شود و هیچ هزینه‌ای برای بیمه شدگان ندارد.

پایان خبر تیکا

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران " هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران "، کلیک کنید.