برخورد با کارچاق کن ها سبب تقویت اعتماد عمومی می شود – خبرگزاری تیکا | اخبار ایران و جهان

برخورد با کارچاق کن ها سبب تقویت اعتماد عمومی می شود - خبرگزاری تیکا | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تیکا، عباس پوریانی صبح پنجشنبه در جلسه‌ای که به مناسبت سالروز بزرگداشت حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه با حضور کارکنان حفاظت و اطلاعات دادگستری مرکز استان و سازمان‌های تابعه برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه اظهار کرد: حفاظت و اطلاعات، نقش مهمی در صیانت از ارزش‌های دستگاه قضائی و حفاظت و صیانت از همکاران قضائی و اداری دارد تا مسیری را انتخاب نکنند که مخالف قوانین و مقررات باشد.

رئیس کل دادگستری مازندران با تاکید بر اهمیت سلامت دستگاه قضائی افزود: امروز نگاه مردم به دستگاه قضائی بر مبنای سلامت این دستگاه بوده و تضمین سلامت و ارتقای کار و سالم سازی مجموعه تحت تأثیر تلاش‌ها و اقدامات مدبرانه، قاطعانه و جهادی مجموعه حفاظت و اطلاعات دستگاه قضائی است.

پوریانی در ادامه به اهمیت شیوه برخورد و اقدام به موقع اشاره و اظهار کرد: باید با درک درست و حساسیت ویژه، نسبت به بررسی و پیگیری مسائل صیانتی و حفاظتی اقدام کرد.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و رئیس محترم قوه قضائیه باید با اقدام و ورود به موقع از تخلفات احتمالی از جمله حضور کار چاق کن‌ها پیشگیری شود.

پوریانی تصریح کرد: برخورد قاطعانه با کارچاق کن‌ها واطلاع رسانی احکام قطعی به مردم به تقویت اعتماد عمومی کمک می‌کند همچنین با برخورد به موقع با تخلفات، زحمات همکاران خدوم و زحمتکش دستگاه قضائی که خالصانه انجام وظیفه می‌کنند نیز زیر سوال نخواهد رفت.

رئیس کل دادگستری مازندران همچنین بر اهمیت پیشگیری از خطا و لغزش همکاران تاکید کرد و گفت: باید با رعایت تناسب جرم و مجازات و آسیب شناسی نقاط ضعف و شناسایی کانون‌های فساد، از تکرار جرایم پیشگیری شود.

رئیس شورای قضائی استان در پایان از تلاش‌ها و خدمات مجموعه حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران تقدیر کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برخورد با کارچاق کن ها سبب تقویت اعتماد عمومی می شود – خبرگزاری تیکا | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برخورد با کارچاق کن ها سبب تقویت اعتماد عمومی می شود – خبرگزاری تیکا | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.