اولویت آیت الله رییسی توجه به مشکلات مردم بود/ دولت باید این خط مشی را ادامه دهد

اولویت آیت الله رییسی توجه به مشکلات مردم بود/ دولت باید این خط مشی را ادامه دهد

یک وکیل دادگستری گفت: آیت الله رییسی اولویت اصلی خود را بر مبارزه با فساد و تلاش در کنترل وضعیت ها و موقعیت های فسادآمیز می دانست و اراده اش بر این موضوع استوار بود.

عباس تدین در گفت وگو با تیکا، ضمن تسلیت شهادت آیت الله رییسی و هیات همراهش گفت: ویژگی بارزی که آیت الله رییسی داشت، بحث مردمی بودن ایشان و توجه به مسایل و مشکلات مردم و تلاش در حل این معضلات و مشکلات  در دوران ریاست قوه قضاییه و و ریاست جمهوری بود. 

وی افزود: آیت الله رییسی در زمانی که در مسند ریاست قوه قضاییه بود، اولویت اصلی خود را بر مبارزه با فساد و تلاش در کنترل وضعیت ها و موقعیت های فسادآمیز می دانست و اراده اش بر این موضوع استوار بود و تغییراتی که در زمان ریاست او در قوه قضاییه انجام شد، همین ویژگی و هدف را نشان می داد. پس از اینکه ایشان ریاست قوه مجریه را برعهده گرفت، این خط مشی را ادامه داد و همواره در سخنرانی های خود و جلساتی که برگزار می شد،  این هدف و موضوع را دنبال می کرد.

تدین ادامه داد: ایشان در نشستی  که بین سران قوا برگزار می شد، همین این  موضوع را مورد تاکید قرار  داده بود که اگر می خواهیم یک دولت  و جامعه سالم و یک دولت مورد اعتماد مردمی داشته باشیم، باید رضایت مردم در عملکرد خود را نشان داده  و مبارزه با فساد را باید مورد توجه قرار بدهیم؛ بنابراین خط مشی فکری ایشان از دوران ریاست قوه قضاییه تا ریاست جمهوری ادامه یافت و ادامه هم پیدا کرد.

وی در پایان گفت:  به نظر می رسد در دولت آتی و در اقدامات آینده هم باید خط مشی آیت الله رییسی دنبال شود تا به ثمر و نتیجه مثبتی برسد.

پایان خبر تیکا 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اولویت آیت الله رییسی توجه به مشکلات مردم بود/ دولت باید این خط مشی را ادامه دهد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اولویت آیت الله رییسی توجه به مشکلات مردم بود/ دولت باید این خط مشی را ادامه دهد"، کلیک کنید.