اهدای مدرک تحصیلی دانشجوی مدافع امنیت به خانواده شهید

اهدای مدرک تحصیلی دانشجوی مدافع امنیت به خانواده شهید

مدرک تحصیلی دانشجوی شهید مدافع امنیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه به خانواده شهید وی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری تیکا، مدرک تحصیلی مجید یوسفی دانشجوی شهید مدافع امنیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه با حضور محمد دوستار رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و جمعی از مسیولان این دانشگاه در منزل این شهید به خانواده وی اهدا شد.

محمد دوستار در این مراسم اظهار کرد: وظیفه خود می دانیم تا خدمت خانواده شهید گرانقدر مجید یوسفی از شهدای سرافراز مدافع امنیت در شهرستان آستانه اشرفیه باشیم. وی خدمات ارزنده ای در حوزه های مختلف داشته اند.

وی ادامه داد: اگر کسی در دانشگاه آزاد اسلامی در حال تحصیل بوده و شهید شده؛ اولاً درجه این شهید عالی است، ثانیاً درجه دانشگاهی که در آن مشغول به تحصیل بوده به خانواده وی اهدا می کنند تا از مزایای مادی و معنوی آن برخوردار باشند. دانشجوی شهید مجید یوسفی در رشته عمران، مشغول به تحصیل بوده و حضور ما به دلیل آن است که مدرک کارشناسی ناپیوسته مهندسی عمران را به نمایندگی از طرف دکتر طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور به خانواده شهید اهدا کنیم.

به گزارش تیکا، دانشجوی بسیجی شهید مدافع امنیت مجید یوسفی کینچاه در اول فروردین 1357 در شهرستان آستانه اشرفیه و در خانواده ای مذهبی دیده به جهان گشود و در 17 آبان 1401 در شهر بندر کیاشهر توسط یکی از اوباش و اغتشاشگران به شهادت رسید. وی متاهل و دارای دو فرزند پسر بوده که در رشته عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه مشغول به تحصیل بود. شهید مجید یوسفی سومین شهید مدافع امنیت گیلان نامیده می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اهدای مدرک تحصیلی دانشجوی مدافع امنیت به خانواده شهید" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اهدای مدرک تحصیلی دانشجوی مدافع امنیت به خانواده شهید"، کلیک کنید.