انتشار کتاب جرائم رمز ارزها توسط دو وکیل دادگستری 

انتشار کتاب جرائم رمز ارزها توسط دو وکیل دادگستری 

به گزارش خبرگزاری تیکا، هرچند برخی بر این باورند که قانون گذار در این خصوص سیاست سکوت هوشمندانه را برگزیده است ، اما حجم جرائم این حوزه که علیه اموال مردم صورت می پذیرد گواه این حقیقت است که تدوین اسناد بالا دستی در این خصوص موجب ارتقای دانش حقوقی و پیشگیری از وقوع جرائم این حوزه خواهد بود.

سیاست‌های ناچیز انگارانه تقنینی در مقابل پدیده‌های نو ظهور با عنایت به حجم جرایم این حوزه،  ناکارآمدی خود را به اثبات رسانده است، در حالی  که پایان نامه‌های دانشگاه‌های معتبر حقوق کشور در خصوص موضوعات نوینی چون قراردادهای هوشمند و دارایی‌های رمز نگاری شده تدوین می‌شوند. 

جرائم رمز ارزها کتابی بدیع در خصوص معرفی جرائم حوزه سایبری و ارز دیجیتال بوده و حاصل کار گروهی دو وکیل دادگستری آقای دکتر محمد کاظم زارع و محمد صادق امین‌نژاد است.

این اثر به منظور آشنایی حقوقدانان و سایر افراد جامعه با جرایم حوزه رمز ارزها و آشنایی با رویه قضایی نوپای این صنعت و بررسی مقررات این حوزه گردآوری شده است. هرچند اصل بر این است که پس از انتشار قوانین همه از مضمون آن آگاهی دارند اما جرائمی وجود دارد که بسیار در دید مردم عادی جامعه جرم انگاری آنها بعید به نظر می‌رسد. نویسندگان امیدوارند این اثر بدیع به ارتقای دانش عمومی در حوزه بازارهای مالی و افزایش هوش حقوقی عامه هم‌وطنان کمک کند.

۲۴۵۲۴۵

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتشار کتاب جرائم رمز ارزها توسط دو وکیل دادگستری " هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتشار کتاب جرائم رمز ارزها توسط دو وکیل دادگستری "، کلیک کنید.