استقرار آمبولانس تمام‌وقت در معدن طزره دامغان

استقرار آمبولانس تمام‌وقت در معدن طزره دامغان

تیکا/سمنان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از استقرار یک دستگاه آمبولانس و لوازم و تجهیزات ایمنی در پایگاه امداد و نجات طزره شهرستان دامغان خبر داد.

یادگار احمدی با اعلام این خبر اظهار کرد: به‌منظور تجهیز و ارتقا خدمات امداد رسانی و نجات در معادن زغال سنگ این آمبولانس و لوازم و تجهیزاتی امدادی و ایمنی توسط وزارت صمت اختصاص داده شده و در پایگاه امداد رسانی و نجات منطقه طزره در شهرستان دامغان استقرار یافت.

 وی افزود: با توجه به تعدد معادن زغال سنگ و گستردگی نیروی کار در منطقه طزره این آمبولانس با تجهیزات کامل و با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال به منظور بهبود و ارتقا خدمات امدادرسانی و نجات به معادن اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: امروز در مراسمی نمادین با حضور مسئولین استانی و منطقه این دستگاه آمبولانس به پایگاه امداد و نجات تحویل داده شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: همچنین در این مراسم لوازم و تجهیزات امداد و نجات شامل دستگاه های تنفس مصنوعی ، کمپرسور شارژ ، ست هیدرولیک امدادی ، جک هیدرولیک ، تجهیزات و وسایل مورد نیاز آتش نشانی و غیره به اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال به پایگاه امداد و نجات تحویل داده شد. 

وی اضافه کرد: در منطقه طزره ۴۳ معدن زغال سنگ با ظرفیت اسمی حدود ۵۰۰ هزار تن در سال فعالیت می کنند که بالغ بر ۱۸۰۰ نفر در این معادن مشغول به فعالیت هستند.

 احمدی با اشاره به ظرفیت ها و رتبه های برتر کشوری استان در بخش معادن اظهار کرد: استان سمنان از لحاظ تولید زغال سنگ در کشور دارای رتبه سوم را دارا است.

پایان خبر تیکا

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استقرار آمبولانس تمام‌وقت در معدن طزره دامغان" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استقرار آمبولانس تمام‌وقت در معدن طزره دامغان"، کلیک کنید.