ارائه خدمات عادلانه به کودکان اولویت مدیران شهری محمدیه است

ارائه خدمات عادلانه به کودکان اولویت مدیران شهری محمدیه است

به گزارش خبرگزاری تیکا از قزوین؛ «محمد پیری» شهردار محمدیه ضمن تبریک روزجهانی کودک با تاکید بر لزوم توجه به حقوق شهروندی کودک در طراحی شهری اظهارکرد:  تلاش می کنیم براساس نیاز سنجی به کودکان و آینده آنان توجه و با عدالت برخورد شود و در ارائه خدمات عادلانه از جمله امکانات آموزشی و طراحی درست نقاط شهر برای کودکان، نیز شرایط مناسبی فراهم کنیم تا از خدمات شهری بهره مند شوند.

شهردار محمدیه بیان کرد: کودکان، آینده سازان ایران اسلامی هستند و باید در راستای ساختن شهری متناسب با نیازهای آینده آنها قدم برداریم.

پیری ضمن تاکید بر فراهم کردن محیط شهری مناسب برای کودکان اظهار کرد: در حوزه فضای سبز، بازپیرایی بوستان ها از قبیل تعمیر و بهسازی وسایل بازی و پیاده راه ها در دستور کار قرار گرفت  تا ضمن طراحی بوستان ها متناسب با نیاز شهروندان به ویژه کودکان،  شاهد ارائه خدمات بهینه و پیشگیری از بروز حوادث احتمالی برای این نسل باشیم.

وی با اشاره به درخواست های مکرر و متعدد شهروندان در خصوص محصورکردن بوستان ها افزود: این اقدام به منظور پیشگیری از ورود سگ گردان ها و تردد موتور سیکلت ها و بروز حوادث برای کودکان وارتقای امنیت در دستور کار قرار گرفت.

شهردار محمدیه اظهار کرد: در حوزه خدمات شهری تاکید بر رعایت حداکثری بهداشت و سلامت کودکان با رفت و روب روزانه، شست و شوی مخازن زباله و پاکسازی انهار از اولویت های اصلی مدیریت شهری بوده تا شاهد افزایش ارتقای سلامت روح و روان کودکان باشیم.

پیری عنوان کرد: در حوزه عمرانی اجرای روکش آسفالت معابر، بلوارها و کوچه های سطح شهر به ویژه جنب مدارس در دستور کار قرار گرفته تا شاهد تسهیل در عبور و مرور شهروندان بالاخص کودکان باشیم.

این مسئول اجرای عملیات کاشت گل های زینتی جنب مدارس، فضاهای سبز و بوستان ها به جهت ارتقای روحیه ای شاد برای کودکان را از دیگر اقدامات مورد توجه عنوان کرد.

شهردار محمدیه همچنین به احداث اتاق مادر و کودک در بوستان بانوان محمدیه و مهرگان اشاره کرد و افزود: با توجه به حضور مادران در پارک های مذکور، ساخت اتاق مادر و کودک و تهیه و تجهیز آنها به وسایل بازی در دستور کار قرار گرفت تا شاهد رفاه حال مادران باشیم.

پیری به همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان های مردم نهاد اشاره کرد و گفت: در برنامه های فرهنگی اجرای برنامه های شاد و مفرح برای کودکان در بوستان های سطح شهر محمدیه و مهرگان در دستور کار قرار گرفته و این امر تداوم دارد.

شهردار محمدیه در پایان به برگزاری کارگاه های آموزشی در بوستان ها به جهت آشنایی مادران با مراقبت و نحوه برخورد با کودکان و کنترل خشم کودکان اشاره کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ارائه خدمات عادلانه به کودکان اولویت مدیران شهری محمدیه است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ارائه خدمات عادلانه به کودکان اولویت مدیران شهری محمدیه است"، کلیک کنید.