احراز هویت یک شهید کرمانی در دارالرحمه شیراز

احراز هویت یک شهید کرمانی در دارالرحمه شیراز

تیکا/کرمان مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان از احراز هویت یکی از شهدای گمنام مدفون در دارالرحمه شیراز خبر داد و گفت: شهید علی زراعت‌حرفه از شهدای کرمان است.

محمود مهدی‌فرد امروز (۱۲ مرداد ماه) اظهار کرد: تعداد زیادی شهید گمنام در استان کرمان و استان‌های دیگر خاکسپاری شده‌اند و شناسایی شهدا با روش علمی DNA یا بانک خونی خانواده شهدا در حال انجام است. تا امروز در استان کرمان، شش شهید در گلزارهای شهدا و یادمان‌های شهدا سراسر کشور شناسایی و معرفی شده‌اند.

او ادامه داد: شهید علی زراعت‌حرفه، متولد شهرستان گلباف بود و در گلزار شهدای دار الرحمه شیراز در سال ۱۳۷۲ خاکسپاری شده و با روش DNA شناسایی شده است. پدر این شهید بزرگوار دو سال پیش و مادرش فروردین امسال از دنیا رفتند. اکنون خواهران و برادران این شهید به زیارت مرقد برادرشان آمده‌اند.

به گزارش تیکا، شهید علی زراعت‌حرفه پنجم شهریور ۱۳۴۵ در روستای از توابع شهرستان کرمان به دنیا آمد و به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. او ۲۱ فروردین ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۱ در منطقه فکه به شهادت رسید و پیکر مطهرش در سال ۱۳۷۰ کشف و در دارالرحمه شیراز به‌عنوان شهید گمنام خاکسپاری شد.

پایان خبر تیکا

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "احراز هویت یک شهید کرمانی در دارالرحمه شیراز" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "احراز هویت یک شهید کرمانی در دارالرحمه شیراز"، کلیک کنید.