ابزارهای نوین برای تبیین دستاوردهای انقلاب بکار گرفته شود – خبرگزاری تیکا | اخبار ایران و جهان

ابزارهای نوین برای تبیین دستاوردهای انقلاب بکار گرفته شود - خبرگزاری تیکا | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تیکا، اسدالله عباسی ظهر سه شنبه در آئین اختتامیه جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی اظهار کرد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی گامی مؤثر در شکوفایی و شناسایی استعدادها است.

استاندار گیلان با اشاره به اهمیت تبیین دستاوردهای دفاع مقدس اضافه کرد: زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری تبیین دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس فراهم شود.

عباسی با اشاره به مسدود شدن صدای غزه و مظلومیت فلسطین بیان کرد: امپراطوری رسانه‌ای غرب اجازه شنیدن صدای غزه و فلسطین را نمی‌دهد.

وی با اشاره به آثار فاخر و ارزشمند از دفاع مقدس و انقلابی اسلامی افزود: ابزارهای نوین را برای تبیین دستاوردهای انقلاب بکار گرفته شود.

استاندار گیلان با اشاره به ضرورت تولید آثار فاخر با محوریت دفاع مقدس بیان کرد: در تولید و انتقال محتوای فاخر در بخش‌های نرم افزاری متناسب با رشد جمعیت و توسعه جهانی، عقب هستیم.

عباسی با بیان اینکه رسانه نقش محوری در هدایت افکار عمومی دارد، گفت: مدیریت افکار عمومی در جامعه جهاتی با رسانه‌ها و فضای مجازی رقم می‌خورد.

وی با تاکید بر لزوم پیاده سازی گفتمان دشمن شناسی افزود: دشمن شناسی در جامعه امروز با تبیین دستاوردهای انقلاب محقق می‌شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه زبان هنر بسیار اثرگذار است، گفت: زبان هنر در قالب‌های مختلف از ساعت‌ها سخنرانی و همایش اثرگذارتر است.

عباسی با بیان اینکه دشمن روی جوانان و بانوان نشانه گیری کرده است، اضافه کرد: فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس با زبان هنر تبیین و پردازش شود.

در این همایش از برترین‌های جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی گیلان تجلیل شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ابزارهای نوین برای تبیین دستاوردهای انقلاب بکار گرفته شود – خبرگزاری تیکا | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ابزارهای نوین برای تبیین دستاوردهای انقلاب بکار گرفته شود – خبرگزاری تیکا | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.