آمادگی آتش نشانان ارومیه در راهپیمایی روز جهانی قدس

آمادگی آتش نشانان ارومیه در راهپیمایی روز جهانی قدس

تیکا/آذربایجان غربی رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از استقرار نیروهای آتش نشانی در مسیرهای راهپیمایی روز قدس با هدف تامین ایمنی راهپیمایان خبر داد.

حسین سرباز رشید بیان کرد: در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس و برگزاری مراسم راهپیمایی در این روز بزرگ، نیروهای آتش نشانی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، 17 فروردین ماه به صورت ویژه، تامین ایمنی مراسم راهپیمایی را بر عهده دارند.

به گفته وی، علاوه بر آماده باش 10 ایستگاه آتش نشانی، 20 نفر از آتش نشانان به همراه 5 دستگاه خودروی سبک و سنگین عملیاتی و 3 دستگاه موتورسیکلت از ساعت 8 صبح تا پایان نماز جمعه در 8 نقطه از مسیرهای مختلف راهپیمایی و محل برگزاری نماز جمعه مستقر هستند تا بتوانند با آمادگی کامل در کوتاه ترین زمان ممکن خود را برای امدادرسانی به شهروندان در حوادث احتمالی برسانند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد: شهروندان نیز همانند همیشه با آتش نشانان و گروه های امدادی همکاری لازم را داشته باشند و در صورت بروز هر حادثه ای خونسردی خود را حفظ کرده و در سریع ترین زمان ممکن به اکیپ های حاضر در مسیر اطلاع و یا با سامانه 125 ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه تماس بگیرند.

به گزارش تیکا به نقل از امور ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، وی تصریح کرد: تمامی پرسنل ستادی و عملیاتی غیر شیفت نیز در روز قدس، همپای مردم شهید پرور ارومیه در این راهپیمایی عظیم شرکت نموده و در صورت لزوم در ارایه خدمات ایمنی به شهروندان با آتش نشانان همکاری کنند.

پایان خبر تیکا

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمادگی آتش نشانان ارومیه در راهپیمایی روز جهانی قدس" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمادگی آتش نشانان ارومیه در راهپیمایی روز جهانی قدس"، کلیک کنید.