پورمحمدی: دولت باید بستر شادی را در جامعه ایجاد کند

پورمحمدی: دولت باید بستر شادی را در جامعه ایجاد کند

نامزد چهاردهمین دوره انتخاباتی ریاست جمهوری گفت: دل شاد با زندگی خوب و آرام شکل می گیرد و دولت باید بستر شادی را در جامعه ایجاد کند و گسترش دهد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری تیکا، مصطفی پورمحمدی، با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با اشاره به اهمیت و ابزار تحقق شادی برای زندگی افزود: مفهوم شادی یک گرانیگاه در همه عرصه ها است که در وهله نخست دل شاد می خواهد که خود، با زندگی خوب و آرام شکل می گیرد.

وی بیان داشت: زندگی ای شاد است که تضمین داشته باشد و اعضای خانواده احساس خوبی از همزیستی با یکدیگر داشته باشند. همچنین پدر خانواده درآمد مناسبی داشته باشد، در محله سکونت خوب و شهر دلنشینی داشته باشند، محیط آموزشی درست بوده، محیط تفریح گردش مناسبی در اختیار داشته باشند و روابط اجتماعی شان سالم و مناسب باشد که در این صورت شادی اصیل از اینجا تولید می شود.

پورمحمدی تاکید کرد: باید یک تفکر شادی زا آن هم شادی ماندگار و عمیق را تولید کنیم و دولت موظف است در این زمینه سرمایه گذاری داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید بستر شادی را در جامعه ایجاد کرده و گسترش دهد، گفت: دولت باید با مقوله شادی هوشمندانه برخورد کند و در فضای حذف، طرد، تنگ نظرانه و اخم و غضب برخورد نکند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پورمحمدی: دولت باید بستر شادی را در جامعه ایجاد کند" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پورمحمدی: دولت باید بستر شادی را در جامعه ایجاد کند"، کلیک کنید.