خواص کرم روز لاکچری کوین

به طور کلی، کرم روز لاکچری کوین دارای ویژگی هایی است که به بهبود و آرامش پوست، جوان سازی، تمیزی و حفاظت از پوست، کاهش چروک ها و افزایش لطافت آن کمک می کند. همچنین، درمان جوش ها، کنترل چربی و پیشگیری از خشکی و التهاب پوستی نیز بخشی از خواص این کرم هستند

لاکچری کوین LuxuryCoin از خوشنام ترین و پرطرفدار ترین برندهای موجود در بازار ایران است که محصولات متعددی در زمینه مراقبت های پوستی متناسب با شرایط و مشکلات پوستی جامعه ایرانی تولید می کند.کرم روز لاکچری کوین یکی از جدیدترین محصولات مراقبتی و جوانساز پوست است که توانسته به سرعت طرفداران خود را جذب کند. این کرم مناسبترین قیمت کرم شب روز در میان سایر برندها را داراست .این محصول پوست شما را کاملا نرم و روند جوانسازی و بازسازی پوست را سرعت می بخشد.

کرم روز لاکچری کوین حاوی ویتامین E و کیوتن است که نقش مهمی در جوانسازی، شادابی، همچنین درخشان شدن پوست و جلوگیری از پیری زودرس دارد. این کرم با داشتن مواد مغذی و عملکردی منحصر به فرد موجب تحریک ساخت کلاژن – الاستین شده و پوستی صاف و با خاصیت کشسانی مثل دوران جوانی را به شما هدیه می دهد.

 خواص کرم روز لاکچری کوین

نتایج استفاده از کرم روز لاکچری کوین:

– جوانسازی سریع پوست

– روشن شدن پوست

– از بین بردن لک و تیرگی

– رفع سریع چروک های سطحی

– افزایش خون رسانی مناسب به سطح پوست

-کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه

کرم روز لاکچری کوین

این محصول با فرمولی منحصر به فرد شکل گرفته از مواد اولیه ای با بالاترین کیفیت می باشد.

خواص محصول:

از بین برنده چروک های سطحی پوست، تقویت کننده و تغذیه کننده پوست، نرم کننده پوست، آبرسانی به پوست، روشن کننده پوست ،لیفتینگ

ویژگی های محصول

ضد چین و چروک و پیشگیری از شکل گیری چین و چروک های جدید.

موثر در کاهش عمق چروک های پوستی.

مرطوب کننده عمیق پوست و موجب صافی پوست.

سفت کننده پوست و در صورت استفاده منظم موثر در جلوگیری از افتادگی آن.

نرم کننده پوست و دارای خاصیت آبرسانی به پوست.

روشن کننده پوست.

ضد التهاب به دلیل آنتی اکسیدان بودن آن.

مناسب جهت استفاده به عنوان کرم پایه آرایشی.

روش مصرف:

هر روز قبل از خارج شدن از منزل بر روی پوست صورت و گردن ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست شود. استفاده از کرم ضد آفتاب نیز پس از استفاده کرم روز توصیه می شود

جلوه ای مخملی و لطیف با کرم پودر لاکچری کوین!

داشتن پوستی صاف و سالم به عوامل گوناگونی بستگی دارد و دستیابی به آن نیازمند مراقبت و صبر و حوصله کافی می باشد. اما برای رسیدن به ظاهری زیبا و یکدست روی پوست چهره در کمترین زمان می توانید از کرم پودر لاکچری باکیفیت که علاوه بر افزایش زیبایی و پوشاندن عیوب، به محافظت از پوست نیز می پردازند، استفاده نمایید. انتخاب محصولی کاربردی و ایمن از نکات حایز اهمیت می باشد زیرا همانطور که یک کرم پودر می تواند زیبایی و سلامت پوست چهره شما را افزایش دهد، از سوی دیگر نیز می تواند موجب عوارض ناخوشایند و جبران ناپذیر شود.

اثرگذاری، ساختار و مواد تشکیل دهنده

کرم پودر لاکچری کوین شماره 551 کرم پودر کوین تحت فرمولاسیون فرانسوی و با بهترین مواد اولیه تولید شده است و به واسطه پایه سیلیکونی خود دارای ماندگاری طولانی مدت و همچنین واترپروف یا ضد آب می باشد. این کرم پودر قوی با پوشانندگی فوق العاده خود قادر به کاور کردن هرگونه لک، کک و مک، جوش، جای جوش و حتی خطوط اخم و خنده نیز می باشد. همچنین با ایجاد لایه پوششی مخملی بر روی پوست، جلوه ای جذاب و صاف و یکدست به آن می دهد. کرم پودر لاکچری کوین حاوی SPF 25  بوده و از پوست شما در برابر نور خورشید و اکسیدان های محیط محافظت می نماید. ترکیبات این محصول کاملا بدون بو و ضدحساسیت هستند. ویتامین E موجود در آن نیز سبب جوانسازی و آبرسانی پوست می شود. بافت بسیار سبک و جذب در کمتر از 50 ثانیه از دیگر نقاط قوت این کرم پودر می باشد.

نحوه استفاده

کرم پودر لاکچری کوین شماره 551 با حجم 30 میلی لیتر و بسته بندی پمپی به همراه یک عدد پد تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته است. شماره 551 کرم پودر لاکچری کوین رنگ گندمی روشن می باشد. جهت استفاده می توانید میزان کمی از کرم را به صورت نقطه ای در نواحی مختلف پوست صورت قرار داده و با استفاده از پد مخصوص و به آرامی پخش نمایید.

وجه تمایز کرم روز و شب

کرم روز یک محصول مرطوب کننده است که صبح ها روی صورت خود می زنید. معمولاً بعد از تمیز کردن و قبل از آرایش استفاده می شود. کرم های روز همچنین به عنوان محصولات مبتنی بر لوسیون شناخته می شوند زیرا حاوی آب، روغن و امولسیفایرها هستند (که بافتی چرب روی پوست ایجاد می کنند). آنها معمولاً SPF بالاتری نسبت به کرم های شب دارند که آنها را برای استفاده در روز مناسب تر می کند.

تاثیر کرم روز لاکچری کوین چگونه است؟

کرم روز لاکچری کوین به دلیل وجود کیوتن و ویتامین E ، در جوانسازی و شادابی و همچنین درخشان شدن پوست و جلوگیری از پیری زودرس، تاثیر بسزایی دارد. این کرم سرشار از مواد مغذی با عملکردی بالا باعث صاف و سفت شدن (تحریک ساخت کلاژن الاستین) پوست میشود.

با استفاده مداوم روزانه شاهد از بین رفتن چین و چروک های پوستتان هستید و پوست شما شاداب تر می شود. کرم های روز را بعد از شستشوی صورت در ابتدای صبح توصیه می شود که حتماً استفاده شود. همچنین کرم روز را میتوان به عنوان یک لایه زیرین قبل از آرایش لحاظ کرد. برای از بین بردن منافذ بزرگ مناسب است.

تاثیر کرم شب لاکچری کوین چگونه است ؟

کرم شب لاکچری کوین دارای ترکیباتی است که پوست را به طور کامل نرم و بازسازی میکند و به دلیل وجود کیوتن و ویتامین E موجود در جوانسازی و شادابی و همچنین درخشان شدن پوست و جلوگیری از کک و مک پیری زودرس تاثیر بسزایی دارد. این کرم باعث افزایش استحکام پوست شده و با سفت کردن پوست نشاط جوانی آن را حفظ میکند. برخی ترکیبات این کرم می تواند در درمان جوشهای سرسفید و سرسیاه و گرفتگی منافذ موثر باشد.

خواص کرم شب و روز لاکچری کوین در کنار هم

با توجه به اینکه کرم شب و روز لاکچری کوین هرکدام خواص خاص خودشان را دارند اما استفاده متوالی این دو کرم درکنار هم باعث از بین رفتن لک و تیرگی صورت میشود.استفاده از این دو کرم و بهترین سرم کوچک کننده منافذ موجب سفت شدن پوست صورت و رفع چروک و افتادگی صورت میشود.جوش صورت و وجود منافذ باز روی پوست میتواند بسیار ازار دهنده باشد. شما با مصرف کرم شب و روز لاکچری کوین به طور کلی این مشکل را درمان میکنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد " خواص کرم روز لاکچری کوین" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با " خواص کرم روز لاکچری کوین"، کلیک کنید.